همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر:

دانشجویان و اساتید برتر ورامین تجلیل شدند

همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی از دانشجویان و اساتید برتر ورامین تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۵۹۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، آئین تجلیل از دانشجویان و اساتید برتر شهرستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

این آئین در حاشیه برگزاری نماز عبادی و سیاسی جمعه و با حضور حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت شهرستان ورامین برگزار شد.

در این آیین باشکوه که به همت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، از علی اصغر ثقفی پژوهشگر و محقق برجسته محیط زیست، جرجانی استاد و پژوهشگر حوزه معماری، مجتبی فتحی نفر سوم مسابقات کشوری قرآن و عترت، محمد پورتوانگر قهرمان مسابقات رزمی در کشور آذربایجان، مصطفی ملک آبادی رتبه سوم مسابقات فرهنگی و هنری، سید محمدجواد ضیایی رتبه نخست مسابقات سراسری قرآن و عترت، محدثه سمندی دانشجوی نمونه، غلامرضا منافی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن و عترت، رضا گوهری رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن و عترت در رشته فیلم کوتاه، حمیدرضا سمندی نایب قهرمان جوانان جهان در رشته ووشو و اردشیر شکراللهی رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن و عترت تجلیل به عمل آمد.

سید محمد احمدی مسئول کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اظهار داشت: دانشجویان و اساتید برجسته ای در شهرستان ورامین حضور دارند که مایه افتخار این منطقه محسوب می شوند.

وی افزود: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تجلیل از فعالان موفق عرصه دانشجویی است که این کار به همت کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

احمدی ادامه داد: بدون تردید یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه پیشرفت علمی خلاصه می شود و باید با همه توان و ظرفیت برای گسترش علم و دانش در جامعه تلاش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار