محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در آستارا برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، محفل انس با کلام وحی با حضور امیر صالحی قاری بین المللی قرآن کریم، در شهرستان آستارا برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا شامگاه جمعه در این آئین در مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان گفت: تمام انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) برای ایجاد جامعه اسلامی و قرآنی تلاش کردند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی در مسیر انبیاء گام برداشت، افزود: امروز خانواده ها فرزندان را خود باید برای عمل به آرمان های انقلاب اسلامی آماده کنند تا جامعه اسلامی بیش از پیش به سمت سعادت و موفقیت پیش برود.
وی اظهار کرد: جاری شدن پیام های قرآن در مراحل زندگانی انسان ها بسیار ارزشمند است و هر کس به سمت این کلام معنوی برود و به دستورات آن جامه عمل بپوشاند، در دنیا و آخرت به سعادت حقیقی دست پیدا خواهد کرد.
وی انقلاب اسلامی ایران را در نوع خود بی نظیر خواند و تصریح کرد: این انقلاب حرکتی تاثیرگذار در سطح بین المللی بود و توانست تمامی معادلات جهانی استکبار را به هم بریزد.
حاتمی تفکرات و آرمان های امام خمینی(ره) را نقشه راه انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ماندگاری و زنده بودن آرمان ها و ارزش های اسلامی بعد از گذشت 38 سال، نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.
در ادامه این آئین، استاد امیر صالحی قاری بین المللی قرآن کریم و امید چالاک و سینا هنری از قاریان آستارا آیه هایی از قرآن مجید را تلاوت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار