فرماندار پاکدشت در جشن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی:

ایران تنها کشوری است که مردم برعملکرد مسئولین نظارت دارند

فرماندار پاکدشت در جشن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: ایران تنها کشوری است که مردم برعملکرد مسئولین نظارت دارند.

کد مطلب: ۵۹۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، جشن سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در پاکدشت به همت کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر متشکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صندوق کارآفرینی امید، خیریه نوالمهدی الزهرا(س)، مجمع خیرین مدرسه ساز، بنیاد مسکن و سازمان تامین اجتماعی شهرستان پاکدشت در کانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد.

علی صادقی، فرماندار شهرستان پاکدشت، ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل باعث اقتدار مردم شریف ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این امر که امام راحل همیشه بر اجرای عملکردها بر مبنای قانون تاکید کرده است، افزود: امام راحل در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نوع حکومت را با برگزاری انتخابات و رای 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی به تایید و تصویب مردم رساند.

فرماندار پاکدشت با اشاره به این امر که تاکنون انقلابهای زیادی در دنیا به بار نشسته است ولی در چند سال اول دچار بحران بوده اند، ادامه داد: پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل باعث اقتدار مردم شریف ایران اسلامی شد.

صادقی اظهار داشت: تاکنون انقلابهای زیادی در دنیا به پا شده است انقلابهایی که به ثمر رسیدن تا چند سال اول دچار بحران بوده ولی چون انقلاب اسلامی ایران متکی برمردم است و مردم سازنده انقلاب بودند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که در ماه های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بیش از نود و هشت درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و در این انتخابات نوع و شکل حکومت به دست مردم مشخص شد، تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که مردم برعملکرد مسئولین نظارت دارند و کجا را در دنیا سراغ دارید که مسئولین به مردم پاسخگو باشند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این امر که دشمنان ایران را به بهانه های گوناگون تحریم می کنند، یادآور شد: امروز چه اتفاقی افتاده که کشورهایی که حتی یکبار هم انتخابات یکبار هم برگزار نشده مورد تایید آمریکاست ولی جمهوری اسلامی با وجود اینکه مردم انتخاب کرده اند مورد تایید نیست.

صادقی با ذکر تهمتهای آمریکا بر علیه ایران تأکید کرد: مردم ایران آماج تهمت های کشورهایی چون آمریکا قرار گرفته زیرا ایران متکی به خود است و به هیچ ابرقدرتی وام دار نیست.

فرماندار پاکدشت گفت: رئیس جمهور آمریکا فراموش کرده است که در حوادث مختلف نام کشورهایی که در آن دخالت داشته اند را جز کشورهای تحریم شده نزده است و کشورهای که حتی حضور نداشته اند مثلا در حادثه ریزش ساختمانهای دو قلو را دنیا فراموش نمی کند هفت کشور هیچ کدام در حادثه یازده سپتامبر نقش نداشتند ولی کشوری چون عربستان نقشی پررنگ در حادثه یازدهم سپتامبر آمریکا داشته است. چرا به کشورهایی چون ایران برچسب تروریسم میزنند و آن را تروریسم پروری می دانند.

مقام عالی دولت در پاکدشت افزود: در طول دویست سال گذشته ایران به خاک کشور دیگری تجاوز نکرده است و همیشه مورد تعدی از سوی دیگر کشورها قرار گرفته و فقط از خاک خود دفاع نموده است.

فرماندار پاکدشت با اشاره به این که: ایران و ایرانی جماعت می خواهند عزت مندانه و با اقتدار زندگی کنند، ادامه داد: ایران ذخایر گازی و نفتی رتبه اول جهان را دارد. از همان ابتدا آمریکایی ها به دنبال ثروت ایران هستند در زمان رژیم شاهنشاهی این ثروت در اختیار مردم ایران نبود و با پیروزی انقلاب ملت ایران حق خود را از دست دشمنان خارج نمود.

صادقی در پایان اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا دوباره به منابع ایران دست پیدا کنند به همین دلیل بهانه تراشی می کنند و به بهانه های واهی ایران را تحریم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار