فرماندار پیشوا:

حمایت از مظلومان، شاه بیت نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار پیشوا گفت: هر جا بر مسلمانی ظلمی واقع شود، ایران اسلامی به عنوان ام القرای مسلمین در کنار مظلومان قرار می گیرد و از حقوق آنان دفاع می کند و این مهم از دستاوردها و رویکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و از شاه بیت های آن است.

کد مطلب: ۵۹۳۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، محمدکرم محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پیشوا در جمع نمازگزاران، گفت: این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.

وی گفت: این انقلاب به وسیله مردم و با تلاش و حضور آنها در صحنه های مختلف، در مقطعی از زمان شکل گرفت که اسلام غریب و مظلوم واقع شده بود ولی به دلیل ماهیت معنوی و اهداف بلند انسانی و الهی اش، انقلاب اسلامی به زمان و مکان خاصی محدود نشد و شعاع فکری و سیاسی آن، سایر کشورها را نیز فرا گرفت.

محمدی افزود: در چنین روزهایی در سال 57 توان و تلاش ملتی خستگی ناپذیر، طومار حکومت ظالمانه ستم شاهی رادرهم پیچید و بنای عدالت و استقرار نظامی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم آورد.

فرماندار پیشوا اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که برای حاصل شدن این مهم، تلاش ها و هزینه های فراوانی داده شد و ملت ایران اسلامی از جان خود و عزیزانشان دریغ نکردند و در راه ایجاد و تداوم آن کوشیدند.

وی گفت: از آنجا که استعمار جهانی، انقلاب اسلامی ایران را یکی از جبهه های مقابل خود می دانست، هشت سال جنگ را بر این کشور تحمیل کردند به گونه ای که همه قدرت ها در مقابل ما قرار گرفتند ولی از آنجا که انقلاب اسلامی دارای پشتوانه الهی بود، دفاعی به سرانجام رسید که این دفاع در ادبیات امروز، جایگاهی رفیع و شکوهمند دارد.

محمدی متذکر شد: امروز کشور ایران اسلامی با رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، از حقوق همه ملت های مظلوم از جمله فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و همه کسانی که ظلمی بر آنها تحمیل می شود، دفاع می کند.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هر جا بر مسلمانی ظلمی واقع شود، ایران اسلامی به عنوان ام القرای مسلمین در کنار مظلومان قرار می گیرد و از حقوق آنان دفاع می کند و این مهم از دستاوردها و رویکردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و از شاه بیت های آن است.

وی افزود: نهضت انقلاب اسلامی، دینی را احیا کرد که طرفداران آن ابوذر، سلمان، یاسر و عمار بودند و ملت ایران پشت سر رهبری قرار گرفتند که می فرمود "رهبر ما آن طفل 13 ساله‏ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت ‏شهادت نوشید" ، همان کاری که همواره در کشور ایران اسلامی شاهد آن هستیم که شیرمردانی در آتش و در صحنه های مختلف، جان خود را فدا می کنند تا دیگران نجات پیدا کنند و این در واقع رویکرد، اخلاق و حرکت دینی ملت ما است.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه حکومت ما حکومت دینی است و همه شاخصه های آن برگرفته از دین مبین اسلام است افزود: خدمت در حکومت دینی عبادت است و مدیران باید بدانند که حقوقی از مردم بر گردن آن هاست که باید در جهت اجرای آن و رعایت حق الناس تلاش کنند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار