عطر افشانی مزار شهدای اراک با حضور کارکنان بهزیستی استان مرکزی

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب شهرستان اراک با حضور مديركل و اعضای شورای معاونين بهزیستی استان مرکزی غبارروبی و عطر افشانی شد.

کد مطلب: ۵۹۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حاضرین در این مراسم با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطرات رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و با آرمان های بلند امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا میثاقی دوباره بستند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این مراسم گفت: مجاهدت و ایثار و شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران موجب پیروزی رزمندگان سپاه اسلام شد.

بهروز رفیعی افزود: این مجاهدت ها محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست بلکه جهاد و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمان ها و مکان هاست که می توان در برابر استبداد، تجاوز، خیانت و خباثت ها ایستاد.

وی اضافه کرد: امروز ثمره آن ایستادگی ها نه فقط پیروزی جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بلکه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و ایستادگی در برابر حاکمان جبار و مزدوران قدرت های استعمارگر است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: امروز موفقیت، پیروزی، ایستادگی و مجاهدت ملت های مسلمان الگو گرفته از همین شهدای دوران دفاع مقدس است.

شرکت‌کنندگان با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با غبارروبی قبور مطهر شهدا و گلباران مزار مطهر آنان یاد و خاطره حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار