اجرای بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی مازندران در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اجرای بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی و ایام الله دهه فجر در استان خبر داد

کد مطلب: ۵۹۳۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، حبیب حسین زادگان با بیان اینکه در سی و هشتمین پیروزی بهار انقلاب بیش از 800 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه ها با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، هیات های ورزشی و معاونت امور جوانان و فرهنگی در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: افتتاح 6 پروژه عمرانی، افتتاح خانه جوان، همایش بزرگ تجلیل از جوانان نخبه و تجلیل از برگزیدگان قرآنی کشوری ورزشکاران و جوانان از دیگر برنامه های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان در دهه مبارکه فجر95 است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه 6 پروژه عمرانی فضای ورزشی در شهرستانهای استان در دهه فجر امسال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: سالن ورزشی بهنمیر در شهرستان بابلسر، سالن ورزشی نعمت آباد و پایگاه قهرمانی در شهرستان تنکابن، سالن ورزشی روستای مهدیرجه در شهرستان گلوگاه و زمین فوتبال روستای کلت و سایت تخصصی وزنه برداری در شهرستان نکا در ایام الله دهه مبارک فجر امسال توسط مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری ورزشکاران و جوانان قرار خواهد گرفت.

حسین زادگان همچنین از افتتاح خانه جوان در مرکز استان خبر داد و گفت: با عنایت به توجه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به جوانان در ساری خانه جوانان استان بمنظور تامین مکان فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و سازمانهای مردم نهاد افتتاح و در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اهمیت و جایگاه جوانان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357 از جوانان امروز نیز بعنوان حامیان انقلاب و ولایت یاد کرد و بیان داشت: برنامه های متنوع فرهنگی و معرفتی نیز از سوی سازمانهای مردم نهاد جوانان تحت پوشش این اداره کل در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یکی دیگر از فعالیتهای فرهنگی در این ایام مبارک را برگزاری مسابقات قرآنی بین کارکنان و فرزندان کارکنان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه 6 نفر از جوانان و ورزشکاران استان مازندران در دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران، مقام کشوری کسب نمودند مراسم تجلیل از منتخبین قرآنی جامعه ورزش و جوانان نیز در دهه فجر امسال یکی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار