تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت توزیع برق استان مرکزی

برای دوازدهمین سال متوالی، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تمدید شد.

کد مطلب: ۵۹۲۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سرممیز تیم ممیزی شرکت توزیع برق در جلسه اختتامیه ممیزی گفت: سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی شامل مديريت كيفيت 9001:2008 ISO ، مديريت ايمني و سلامت حرفه‌اي 18001:2007 OHSAS و مديريت زيست محيطي 14001:2004ISO برای یک دوره یک ساله دیگر تمدید شده است.

هداوند ضمن ابراز رضایت از برقراری سیستم مدیریت یکپارچه و نظام آراستگی محیط کار در این شرکت افزود: اجراي سیستم نظام آراستگی به عنوان يكي از اقدامات و زمينه هاي اصلي ارتقای بهره وري و كيفيت در سازمان هاست که در این امر مشاركت همه افراد در فعاليت هاي سيستم نظام آراستگي محيط كار از اهميت بالايي می باشد که در این شرکت اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز اجرای نقطه‌نظرات تیم ممیزی را در راستای بهبود مستمرشرکت ارزشمند عنوان کرد.

محمد اله داد گفت: سازمانی پویاست که با آموزش، تغییر و نو آوری در راستای پیشرفت گام بردارد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به منظور ارائه خدمات مناسب و مستمر توزیع انرژی الکتریکی جهت تحقق توسعه پایدار با استقرار، اجرا، نگهداری و بهبود اثربخش سیستم مدیریت یکپارچه خود را ملزم به بهبود مداوم در عملکرد کیفی، ایمنی و سلامت حرفه‌ای می داند.

ممیزان با حضور درحوزه های مختلف کاری شرکت، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده را در تطابق با الزامات استاندارد مورد ممیزی قرار دادند و در نهایت با تمدید گواهینامه این شرکت موافقت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار