سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان مطرح کرد:

حق ما تنها برد بود؛ نه تساوی و نه باخت

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: در بازی مقابل سایپا حق ما تنها برد بود، نه اینکه مساوی کنیم یا نتیجه دیگری جز برد بگیریم.

کد مطلب: ۵۹۲۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

زینب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در اصفهان اظهار کرد: در هفته شانزدهم لیگ برتر، مقابل تیم سایپا در تهران 3 بر 3 به تساوی رسیدیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در دور رفت ما این تیم را 5 بر 4 برده بودیم، سایپا برای انتقام آمد و خیلی خوب هم ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان تصریح کرد: بازی پایاپایی بود به طوری که سایپا در نیمه اول یک گل زد و ما با زدن گل آن را جبران کردیم، سپس این تیم گل دیگری را وارد دروازه ما کرد که تیم ما پاسخ داد و به گل رسید؛ نیمه اول با همین نتیجه 2 بر 2 تمام شد.
وی ادامه داد: البته باید بگویم یکی از گل‌های ما در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و تیم سایپا هم به همین صورت، یعنی یکی از دو گل‌شان را از روی نقطه پنالتی زدند که من فکر می‌کنم آن پنالتی مشکوک بود.
شریفی عنوان کرد: تا دقیقه آخر، بازی با همین نتیجه 2 - 2 در جریان بود که سایپا گل سوم را زد و ما در 30 ثانیه پایانی گل خورده را جبران کردیم و بازی را به تساوی کشاندیم؛ با این نتیجه یک پله در جدول ارتقای رده داشتیم و در رتبه دهم قرار گرفتیم.
وی خاطرنشان کرد: حق ما در این بازی فقط برد بود، نه تساوی و نه هیچ نتیجه دیگری، چون می‌توانستیم ببریم؛ ده‌ها موقعیت را در نیمه دوم از دست دادیم که باز هم به دلیل، جوانی، کم‌تجربگی و اعتماد به نفس پایین بازیکنان به گل تبدیل نشد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان اذعان داشت: جمعه هفته جاری با نماینده نوشهر در اصفهان بازی داریم، در دور رفت 5 بر 1 از این تیم در نوشهر شکست خوردیم اما این بار مصر هستیم که یک نتیجه خوب بگیریم؛ در واقع برای گرفتن سه امتیاز بازی و برد عزم‌ خود را جزم کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار