برگزاری اولین مجمع عمومی و کارگاه آموزشی آموزگاران ابتدایی دلیجان

اولین مجمع عمومی و کارگاه آموزشی آموزگاران ابتدایی در دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این مجمع با اشاره به اهمیت دوران ابتدایی گفت: مقطع ابتدایی یکی از مهمترین، حساس ترین و زیربنایی ترین مقاطع در آموزش وپرورش است.
حجت اله فدایی ادامه داد: هرگونه موفقیتی که در دوره ابتدایی رخ بدهد زمینه پیشرفت در دوره های تحصیلی دیگر را در مجموعه آموزش و پرورش ایجاد می کند.
وی افزود: اگر موفقیتی در خروجی نیروی انسانی آموزش و پرورش وجود دارد نتیجه زحمات و تلاش آموزگاران ابتدایی است و اگر ناکامی باشد این ناکامی هم در دوره های دیگر احساس خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با بیان اینکه توقعات از آموزش و پرورش متفاوت است اظهار داشت: کار ما در آموزش و پرورش فقط انتقال دانش نیست بلکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا خود دانش آموزان در تولید دانش نقش داشته باشند.
فدایی بیان کرد: معلمین ما باید شرایطی را در کلاس درس فراهم نمایند که پرورش خلاقیت در دانش آموز ایجاد شود و این امکان پذیر نیست مگر اینکه معلم ما خلاق باشد.
معاون آموزشی آموزش و پرورش دلیجان نیز هدف از برگزاری این مجمع را ارتقای کیفیت آموزشی اعلام کرد و گفت: یکی از راه کارهای رسیدن به ارتقاء کیفیت آموزش در دوره ابتدایی برگزاری مجامع عمومی با موضوعات مختلف و با حضور آموزگاران است.
مهدی دلاوری افزود: نقش و اهمیت آموزش در دوره ابتدایی و جایگاه معلم در فرایند آموزش همچنین نحوه برگزاری و شناخت طرح های اجرایی طول سال بسیار مهم بوده و لازم است که معلمین و آموزگاران به دانش افزایی در این خصوص، ارتقای مهارت های تخصصی، فراگیری و استفاده از فنون و روش های نوین تدریس و تسلط بر اطلاعات علمی روز توجه نمایند.
در ادامه آموزگاران به تفکیک پایه در کارگاه های آموزشی شرکت کردند و به تبادل اطلاعات و تجربه علمی و آموزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار