پانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش بجنورد با حضور چند تن از نخبگان دانش آموزی تشكیل شد

خبرگزاری پانا: پانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش بجنورد با حضور برگزیدگان جشنواره های خوارزمی و مسابقات نانو كه در سطح كشور حائز رتبه شده بودند تشكیل شد.

کد مطلب: ۵۹۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از كسب موفقیت های دانش آموزان گفت :جهش و حركت سریع دانش آموزان در رقابت های علمی استانی و كشوری از آثار اجرای برنامه های كیفی آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین است .


پاكمهرفرماندار بجنورد افزود : برای ادامه این روند و در جهت رفع مشكلات و موانع فرا روی دانش آموزان در حوزه پژوهش مصوباتی را خواهیم داشت و اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال برای فراهم نمودن زمینه های رشد پژوهشسرای دانش آموزی تخصیص می دهیم.


در ادامه عین بیگی مدیر آموزش و پرورش و دبیرشورا ضمن تبریك انتخاب شورای آموزش پرورش بجنورد به عنوان شورای برتر استانی گفت :دستگاه آموزش و پرورش در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر و كمیته بسیج آموزش و پرورش به عنوان رتبه اول استانی معرفی شده است .


وی ادامه داد: موفقیت های علمی و فرهنگی دانش آموزان در نتیجه همراهی همكاران پر تلاش و دلسوز و اولیاء دانش آموزان و تعاملات خوب با دستگاههای خارج از آموزش و پرورش است .


گفتنی است در این جلسه برگزیدگان جشنواره های خوارزمی و مسابقات نانو كه در سطح كشور حائز رتبه شده بودنداز موفقیت ها و توانمندیشان سخن گفتند و كمبود های موجود رامطرح نمودند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار