ایرج راد و اصغر همت، داوران تئاتر جشنواره معلولان در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی تئاتر معلولان از فردا (سه شنبه) در این استان گفت: ایرج راد، اصغر همت دو هنرمند کشوری و محمد طیاری از گیلان داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

کد مطلب: ۵۶۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، محمدرضا پارسی بیان کرد: دومین جشنواره استانی تئاتر معلولان با هدف ایجاد نشاط و شادابی با استفاده از ابزار هنر و شناساندن توانمندی های این قشر به مردم از چهاردهم ماه جاری به مدت سه روز در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در رشت برگزار می شود.
وی با بیان این که 30 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان استان گیلان ارسال شده ، اظهار کرد: از این تعداد، 14 نمایشنامه برای بازبینی انتخاب شد که داوران این بخش نیز هفت نمایش را برای بخش جشنواره تئاتر معلولان برگزیدند.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان بیان داشت: از هفت نمایشنامه راه یافته به جشنواره استانی تئاتر معلولان گیلان، دو نمایش در بخش خیابانی، دو نمایشنامه کار با کودک و دو مورد صحنه ای است.
وی تصریح کرد: خروس نگو یک ساعته، شنل قرمزی و گرگ دستی با چلفتی، مردم چه می بینند، از یاد رفته، پایان نامه، کارگران مشغول کارند و صحنه آخر از عناوین نمایشنامه های راه یافته در این جشنواره است.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: برگزیدگان در رشته های نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری بر اساس گروه های مختلف معلولیت انتخاب و معرفی می شوند.
وی در ادامه بیان داشت: دومین جشنواره موسیقی معلولان گیلان نیز اسفندماه امسال در استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار