دادستان اردبیل خبر داد:

کیفرخواست بی‌انضباطی مالی کشت و صنعت مغان صادر شد

دادستان اردبیل گفت: بحث بی‌انضباطی مالی در کشت و صنعت مغان به صدور کیفرخواست منجر شده است.

کد مطلب: ۵۶۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،ناصر عتباتی در نشست هم‌اندیشی مسئولان استانی با اصحاب رسانه با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص کشت و صنعت مغان، گفت: مدیرعامل فعلی و معاونش در یک فقره به دو سال انفصال از خدمت محکوم شده‌اند، اما این رأی در مرحله عدم قطعیت بوده و فعلاً تجدیدنظرخواهی نشده است .

وی با بیان این‌که مدیرعامل سابق و فعلی کشت و صنعت مغان بازداشت و با وثیقه آزاد شده‌اند، افزود: کشت و صنعت مغان می‌توانست مصداق عینی و بارز اقتصاد مقاومتی باشد ولی در بسیاری از مسائل از قبیل حیف و میل و استفاده از نیروهای غیرمتخصص به این مجموعه انتقاد داریم .

عتباتی با بیان اینکه بحث بی انضباطی مالی در این مجموعه نیز منجر به صدور کیفرخواست شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مسئولان ادارات دولتی پارس آباد نیز بازداشت شد، ولی اکنون با قرار قانونی آزاد شده و پرونده در حال تحقیقات است .

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی در بسیار از موارد از جمله پایاب سدخدافرین دغدغه داشته و نظارت دارد، افزود: در حوزه درمان نیز پیگیری‌های جدی وجود دارد .

وی خواستار آگاه‌سازی جامعه توسط صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و نشریات شد و افزود: رسانه‌ها در راستای سالم‌سازی فضای جامعه فعالیت کنند و تلاش کنیم فضایی ایجاد کنیم تا با کاهش بزهکاری در جامعه مواجه شویم .

دادستان اردبیل گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها از اقدامات قانونی دستگاه قضایی حمایت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار