معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش جاجرم خبر داد:

کسب رتبه اول استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط شهرستان جاجرم

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش جاجرم از کسب رتبه‌های برتر توسط دانش‌آموزان در آزمون پیشرفت تحصیلی خبرداد.

کد مطلب: ۵۶۴۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جاجرم ،سید جواد موسوی معاون آموزش و نوآوری اظهار داشت: مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی با حضور دانش‌آموزان دبیرستان‌های متوسطه اول همزمان در سراسر کشور برگزار شد و شهرستان جاجرم در بین شهرستان‌های استان رتبه اول را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول شهرستان جاجرم در پایه‌ نهم رتبه اول، در پایه‌ هشتم رتبه دوم و در پایه هفتم رتبه سوم استان را کسب کردند.

موسوی ، افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم هم در اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی خوش درخشیدند و در مجموع موفق به کسب رتبه اول استان در رشته های علوم انسانی و ریاضی فیزیک در پایه های دهم وسوم،رتبه سوم در رشته ریاضی،فیزیک پایه دهم و رتبه چهارم در رشته علوم تجربی پایه سوم شدند .

موسوی با بیان این که این آزمون به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان برگزار می شود افزود: آزمون پیشرفت تحصیلی به منظور ارزیابی، بررسی فرآیند کیفیت بخشی و ارتقای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود .

وی با تقدیر از دانش آموزان، دبیران و عوامل ستادی ، کسب این موفقیت را مرهون برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی اولیاء دانستند و اظهار امیدواری کرد: در مرحله دوم شاهد رتبه های بهتری از سوی شهرستان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار