در هفتاد و دومین نشست چهارشنبه هنر اتفاق افتاد

دیدار رییس فرهنگستان هنر با رییس سازمان فرهنگی هنری

در هفتاد و دومین نشست «چهارشنبه هنر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدعلی معلم‌دامغانی، شاعر نام‌آشنا و رییس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران، با محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۵۶۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ نشست «چهارشنبه‌های هنر» که به‌منظور دیدار هنرمندان کشور با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در هفتاد و دومین نوبت خود به دیدار محمدعلی معلم‌دامغانی هنرمند برجسته کشور با محمود صلاحی اختصاص داشت.
مفاد این دیدار تعامل و همکاری و ارائه نظر در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران برای سازماندهی و نظام‌مندی رویدادهای تخصصی و حرفه‌ای هنر بود.
بر اساس این تفاهم‌نامه در اجرای رویدادهای شاخص هنری، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگستان هنر، به طور مشترک فعالیت و تعامل خواهند داشت.
همچنین در این نشست ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری که به مناسبت هفته کتاب در فرهنگستان هنر برگزار ‌شد؛ انتشار نسخه تصویری وزینی از خمسه نظامی، بر اساس نگاره‌هایی که در موزه‌های خارج از کشور قرار دارد، در قطع سلطانی مورد تفاهم این دو نهاد هنری کشور قرار گرفت.
پیش از این شاهنامه شاه طهماسب در قطع سلطانی و با تصاویری از مرقع شاهنامه شاه طهماسب، به دو زبان فارسی و انگلیسی به همت فرهنگستان هنر منتشر شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار