کشف 32 ميليارد ريالی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح سراسری قاچاق کالا و ارز در سطح استان از کشف 32 ميليارد ريالی کالاي قاچاق در آذرماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۵۶۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سردار سيد محمود ميرفیضی با اعلام اين خبر،اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي اين فرماندهی با همکاری ديگر عوامل انتظامی استان، طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار خود قرار دادند.

وي تصريح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهاي گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده‌های شيلاتی، کالاهای تعزيراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم همچون ماه هاي گذشته در سطح استان به مرحله اجر درآمد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان و در راستاي ماموريت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و فنی، انبارها و محل دپوی کالاي قاچاق را شناسايي کردند.

سردار ميرفيضي، با اشاره به انهدام دو باند تهيه و توزيع کالاي قاچاق، گفت: کشف مقادير زيادي کالاي قاچاق شامل لوازم و تجهيزات الکتريکي و خانگي، لوازم آرايشي و بهداشتي ، البسه و پوشاک خارجي قاچاق، فرآورده هاي نفتي از جمله اين کشفيات کالاي قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش ريالی کشفيات کالاي قاچاق را بيش از 32 ميليارد و 875 ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: بيش از 200 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکيل و تحويل مرجع قضائی شد و در اين ارتباط 89 متهم به دام افتادند.

سردار ميرفيضي با تاکيد بر مقابله جدی پليس با قاچاق کالا و ارز در راستای اقتصاد مقاومتی و حمايت از توليد داخلی، افزود: اقتصاد مقاومتي به جامعه اسلامي کمک مي کند تا ضمن تامين يکي از مهم ترين مولفه هاي جامعه يعنی آسايش و اقتصاد، اجازه ندهيم تا دشمن از اين نقطه ضعف جامعه استفاده کرده و با بکارگيري از تحريم و فشار، جامعه را فلج کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار