برگزاری نشست کمیته فنی سازمان دانش آموزی استان ایلام

جلسه نشست کمیته فنی استان در دفتر سازمان دانش آموزی استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۶۲۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، در این جلسه که با حضور یداله جایدری معاون پرورشی و فرهنگی استان ، قدرت ملکی مدیر دانش آموزی استان و اعضای کمیته فنی تشکیل گردید ابتدا جایدری معاون پرورشی و فرهنگی استان در خصوص تشکیلات سازمان دانش آموزی ، داشتن نگاه تشکیلاتی به فعالیت های دانش آموزی در مدارس، بر فعالیت های مربیان تشکیلات تأکید ویژه داشت.

وی اظهار داشت که مربیان و دانش آموزان بایستی با لباس و آرم ویژه تشکیلاتی در برنامه ها و فعالیت ها حضور فعال داشته باشند.

وی گفت:آموزش و پرورش نیز باید در راستای فعالیت های دانش آموزی گام بردارد و سعی شود تا دانش آموزان عضو تشکیلات بعد از آموزشهای لازم در هر زمان به عنوان عضو دائم و افتخاری در سازمان دانش آموزی ماندگار شده وبا این تشکیلات مأنوس گردند.

جایدری گفت:قوام و دوام تشکیلات دانش آموزی به حضور فعال مربیان در تشکیلات بستگی دارد،همچنین پیشنهاد نمود که گردهمایی سالانه مربیان تشکیلات در محل اردوگاه تربیتی خوران ایوان برگزار گردد.

سپس ملکی مدیر دانش آموزی استان ضمن تقدیر از زحمات همکاران در خصوص برگزاری جلسات کمیته فنی و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه نهایی تأکید نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار