تجلیل از 100 دانش‌آموز و فرهنگی افتخارآفرین شهرستان رامسر

100 دانش‌آموز و فرهنگی افتخارآفرین شهرستان رامسر با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل کانون شهید سلیمان نژاد این شهرستان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۵۶۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، محمدصادق امینی‌نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر در این آیین اظهار داشت: برای ارتقای کیفیت آموزشی باید ضمن بررسی و مطالعات میدانی، مدیران توانمند برای هدایت مدارس به کار گرفته شوند.

امینی‌نیا خاطرنشان کرد: توجه به اقتضائات بومی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش است و قدم هایی نیز در این راستا برداشته شده است.

وی افزود: خلاقیت را باید از مدارس شروع کنیم و باید زمینه ای فراهم شود تا دانش آموزان فرصت پیدا کرده و استعدادها و اختراعات خود را کیفی کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر برگزاری این گونه همایش‌ها و مسابقات را عامل بروز خلاقیت و کشف استعدادهای دانش آموزی دانست و اظهار داشت: همچنین این همایش‌ها و مسابقات باعث می‌شود تا حوزه تحقیق در درون مدارس شکل گیرد.

امینی‌نیا گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان در این مسابقات باشیم چرا که این برنامه ها راهی برای وصل شدن آنها به جامعه علمی و دانشگاهی و اجرایی شدن توانمندی های دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار