مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت :

حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان، از اعضای کنسرسیوم آبنبات بجنورد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد:شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تمام تلاش خود را برای حمایت از اعضای کنسرسیوم آبنبات انجام می دهد.

کد مطلب: ۵۵۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در نشست اعضای کنسرسیوم آبنبات بجنورد با اشاره به اینکه، صادرات آبنبات بجنورد تنها راهکار توسعه این محصول گفت: اعضای کنسرسیوم آبنبات باید در جهت معرفی محصول خود بیشتر تلاش نمایند.

سیاوش وحدت تاکید کرد : حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی باعث تبلیغ محصول و فرهنگ سازی برای استفاده آبنبات میشود.

وی به تحقیقات انجام شده در خوشه صنعتی آبنبات بجنورد اشاره کرد و ادامه داد : ماندگاری آبنبات در هوای آزاد یکی از مهمترین تحقیقات انجام شده است که تاثیر به سزایی در فروش محصول دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : تولید کنندگان آبنبات بجنورد باید در صادرات محصول خود همت بیشتری نمایند.

وی خاطر نشان ساخت : آبنبات باید به کشورهایی که ذاعقه غذایی شیرین پسند دارند مانند کشورهای عربی صادر شود.

سیاوش وحدت تاکید کرد : شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تمام تلاش خود را برای حمایت از اعضای کنسرسیوم آبنبات انجام می دهد.

وی افزود : در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اجرای برنامه های کارگروه اقتصاد مقاومتی کشور، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی کنسرسیوم صادراتی فرش دستباف و آبنبات را تشکیل داده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی همچنین گفت: کنسرسیوم صادراتی، یک ائتلاف داوطلبانه از شرکتهاست که هدفش تبلیغ و ترویج کالاها و ارائه خدمات اعضای خود در خارج از کشور بوده و از طریق فعالیت های مشترک، صادرات محصولات را تسهیل می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار