مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

همکاری همگانی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش اصلی ترین برنامه این وزارتخانه است گفت: همکاری همگانی برای اجرای این سند ضرورت دارد.

کد مطلب: ۵۵۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در همایش سند تحول فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش اردبیل افزود : اجرای موفق سند تحول بنیادین به عنوان سیاست کلان وزارتخانه به تنهایی توسط آموزش‌ و پرورش امکان ندارد و بطور قطع به مشارکت همه ارگانها ؛ اداره ها و نهادهای فرهنگی و نیز جدیت مجموعه آموزش‌ و پرورش و به خصوص معلمان و مربیان نیاز است .
وی مدارس را مرکز اصلی فعالیت های آموزش و پرورش ذکر و اظهار کرد : از همه دست اندرکاران این نهاد از مدیران ؛ معلمان و مربیان گرفته تا دانش آموزان و اولیای آنان باید برای تحقق این سند که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد تلاش کنند .
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در حاشیه این همایش در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ایرنا هدف این همایش را آشنایی تمام فرهنگیان و دست اندرکاران امر مهم تعلیم و تربیت با مفاد و راهکارهای موفق اجرای این سند دانست .
ناصری بیان کرد : در این همایش که جنبه کارگاهی نیز دارد کارشناسان زبده آموزش و پرورش استان اردبیل به بیان اهداف و نحوه همکاری تمام فرهنگیان برای اجرای موفق آن می پردازند .
رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این همایش گفت : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان راهبرد اصلی این وزارتخانه برای خروج از این وضعیت و ارتقای سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت در کشورمان اجرا می شود .
رامین اژدری ، با بیان این که هرگاه یک سازمان همگام با تحول درست به پیش نرود بطور یقین در کسب نتایج و اهداف تعیین شده موفق نخواهد بود افزود : باید همگام با تحول نگاهی نیز به آینده داشت .
وی ادامه داد : بهره وری ضرورت موفقیت در کارها و یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اهداف مورد نظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد .
رییس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان تحول در کتب درسی ؛ شناسایی استعدادهای درخشان ؛ فرهنگ ؛ ساختار سازمانی و مدیریت را از نیازهای اساسی برای رسیدن به اهداف در این سند دانست و خاطرنشان کرد : نباید انتظار پیمودن ره صد ساله را در یک شب داشت بلکه با تلاش و همکاری همگانی بطور قطع ثمره های مفید اجرای سند تحول بنیادین به تدریج خود را در آموزش و پرورش ما نشان خواهند داد .
گفتنی است:در این همایش که در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ترتیب یافت حدود 700 نفر از فرهنگیان بسیجی با موضوع های گوناگون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آشنا شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار