سامانه ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی رونمایی شد

سامانه ارتباطات مردمی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با شماره 3132 رونمایی شد.

کد مطلب: ۵۵۳۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین رونمایی این سامانه گفت: این سامانه در راستای اطلاع رسانی سریع و به موقع به والدین در زمینه برنامه های آموزش و پرورش و نیز تعطیلی مدارس راه اندازی می شود.

فریدون سید مصطفوی اضافه کرد: با توجه جغرافیای استان و نوع آب و هوا و اقلیم متفاوت مناطق مختلف 24 گانه آموزش و پرورش این امر گامی خواهد بود در اطلاع رسانی دقیق و به موقع به خانواده ها و اولیا در زمینه های مختلف به ویژه اعلام تعطیلی ها.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه به ابتکار روابط عمومی آموزش و پرورش استان، شاهد پاسخگویی همزمان به 600 نفر در یک لحظه خواهیم بود و امید است اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان در زمینه اطلاع رسانی سریع و دقیق به عموم مردم استان توفیق بیشتری یابد.

وی با اشاره به هوشمند سازی مدارس گفت: در صددیم تا با تجهیز مدارس استان به فن آوریهای روز کیفیت یادگیری و آموزش را در مدارس استان ارتقا دهیم.

سید مصطفوی بیان کرد: امروز جامعه نیازمند حرکت به سمت بهره گیری از جدیدترین دانش و فن اوریهاست و نباید اینده سازان ایران اسلامی از این فن اوریها بی بهره باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: در سند تحول بنیادین بر هوشمند سازی مدارس تاکید شده و ما در راستای تحقق این امر تلاش می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار