همراه اول تعرفه جابجایی اپراتور را برای زایران اربعین کاهش داد

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همراه اول تعرفه جابجایی اپراتور(رومینگ )بین الملل خود را در عراق کاهش داد.

کد مطلب: ۵۵۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه های تماس بین الملل با کشور عراق، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان خود را در عراق کاهش داد.
بر این اساس از روز دوشنبه 24 آبان تا روز چهارشنبه 3 آذر، تماس مشترکان همراه اول با ایران دقیقه ای هشت هزار و 900 ریال، تماس دریافتی 6 هزارو 900 ریال، تماس با شماره داخلی عراق6هزار و 900 ریال، ارسال پیامک چهار هزار و 400 ریال و اینترنت همراه هر مگابایت چهار هزار و 400 ریال محاسبه می شود.
این گزارش می افزاید: علاوه بر تحت پوشش وای فای(WiFi) قراردادن نقاط زیارتی شهرهای کربلا، نجف و کاظمین، بیش از 150 نقطه و موکب در مسیر راهپیمایی اربعین (بین نجف تا کربلا) و نقاط مرزی مهران، چذابه و شلمچه؛ در مناطق مرزی گفته شده ظرفیت شبکه این اپراتور به بیش از 2 برابر اربعین سال گذشته افزایش یافته است.
همچنین به همین مناسبت، «مسابقه دل نوشته» برای عکس های مرتبط با فضای اربعین و «مسابقه عکاسی با تلفن همراه» با موضوع اربعین از تاریخ 22 آبان تا 5 آذر ماه برگزار می شود.
همراه اولی ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز و شرکت در مسابقه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir و یا کانال تلگرامی این شرکت ‌به نشانی telegram.me/www_mci_ir مراجعه کنند.
گفتنی است پیش از این، تعرفه هر دقیقه دریافت مکالمه، مکالمه داخلی و مکالمه با ایران 10 هزار ریال، ارسال پیامک پنج هزار ریال و هر مگابایت اینترنت همراه 10 هزار ریال بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار