ارتباط بین والدین و دانش آموزان تنگاتنگ باشد

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: ارتباط والدین ایرانی با فرزندان خود بین 17 تا 20 دقیقه در روز است در حالی که برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید ارتباط تنگاتنگی بین والدین و دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۵۵۰۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

حمید صرامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، با بیان این مطلب، اظهار داشت: خشن بودن، مدگرایی، فقر مهارت، شب بیداری را خصوصیت نسل امروزی بیان کرد و افزود: کودکان ما دچار شخصیت های ژلاتینی شده اند و زودرنجی جزء اخلاق آنان شده است.


وی افزود: میانگین سن شروع مصرف مواد مخدر در حال حاضر 21 تا 24 سال است و نکته بسیار قابل توجه که در تحقیق جدید شیوع شناسی مشاهده می شود، تغییر الگوی مصرف مواد در کشور از شیشه به سوی ماده توهم زای ماریجوانا است.


وی ادامه داد: با اقدامات مناسب آموزش و پرورش استان میزان گرایش از میانگین کشوری به شدت پایین است که جای قدردانی ویژه از مدیرکل آموزش و پرورش و حوزه سلامت و تربیت بدنی را دارد.


صرامی تصریح کرد: منشا ورود مواد مخدر به کشور اغلب از مرزهای شرق کشور است و با مداخله های هوشمندانه نیروی انتظامی، بیش از 75 درصد مواد مخدر ورودی به کشور در جدار مرزی کشف می شود.

وی با اشاره به گسترش تبلیغات مصرف مواد مخدر در شبکه های مجازی، گفت: پلیس فتا در این زمینه با جدیت وارد عمل شده و بر اساس مطالعات انجام شده و اطلاعات ارائه شده برخورد جدی با متولیان این کانال ها و شبکه ها داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار