مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

ثبت بیش از 35 هزار مراجعه به مرکز هاتف زنجان

مدیرکل بنیاد استان زنجان گفت: طی 7 ماه امسال بیش از 35 هزار مراجعه به مرکز هاتف صورت گرفته است.

کد مطلب: ۵۴۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مرکز ارتباطات و مراجعات با هدف برنامه‌ریزی در خصوص نحوه دریافت و ثبت درخواست‌های جامعه هدف و ارجاع به واحدهای تخصصی و پیگیری آنها در نظر گرفته شده است.

علی کاظمی ادامه داد: این مرکز همچنین در راستای اطلاع رسانی از نتیجه اقدام، تهیه و بروز رسانی آخرین اطلاعات از بخشنامه‌ها قوانین و مقررات و فرایندهای خدمات قابل ارائه توسط واحدهای تخصصی بنیاد حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف بنیاد از طریق این مرکز یکی از مهمترین وظایف محسوب می‌شود، اضافه کرد: اطلاع رسانی به جامعه هدف، همکاری با واحدهای تخصصی در جهت بروز نگهداشتن اطلاعات پایه ایثارگران و نزدیکان این عزیزان و پروندهای الکترونیکی جامعه هدف، نظر سنجی از مخاطبان، تجزیه و تحلیل نتایج آماری، تهیه گزارش‌های لازم و ارائه به مدیریت و کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم نیز از دیگر وظایف مهم مرکز هاتف تلقی می‌شود.

کاظمی ایجاد ارتباط موثر بین مرکز ارتباطات و معاونت‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های این مرکز دانسته و اظهار کرد: استقرار میز خدمت، برنامه‌ریزی در جهت تحلیل داده‌ها، ارائه راه کارهای اصلاحی به منظور رفع موانع و گلوگاه‌ها، ارتقای سطح کیفی خدمات برنامه‌ریزی در جهت پاسخ به نامه‌ها و درخواست‌هایی که از طریق دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس و سایر مقامات دریافت می‌شود، دریافت پاسخ از معاونت‌های تخصصی و اطلاع به جامعه هدف در دستور کار مرکز ارتباطات قرار دارد.

وی تکریم ارباب رجوع و تلاش در جهت پاسخگویی به تلفن خط ارتباطی (1616) که در ساعات اداری با پاسخگویی کارشناس حاضر در مرکز و در غیر ساعات اداری با ضبط مکالمات و بررسی کارشناس مربوطه انجام می‌شود را بخشی از فعالیت‌های این مرکز دانسته و افزود: در ادامه نیز پاسخ لازم اخذ و به اطلاع جامعه هدف می‌رسد تا پرهیز از مراجعات حضوری در راستای ارائه خدمت بهتر به جامعه ایثارگری و سعی در هدایت جامعه ایثارگری به سمت استفاده از روش‌های الکترونیکی به جای مراجعه حضوری عملی شود.

کاظمی با اشاره به اینکه تعامل پویا با جامعه هدف یکی از وظایف مرکز ارتباطات و مراجعات استان است، عنوان کرد: این مرکز نیز در راستای وظایف محوله خود در سال 94 بیش از 65 هزار مورد ثبت درخواست داشته است.

وی اظهار کرد: در هفت ماهه امسال نیز بیش از 35 هزار درخواست حضوری و غیر حضوری به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار