مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت وگو با پانا:

صدور مجوز حمل و نقل مرسولات به شرکت ملی پست واگذار می شود

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: بسیاری از نهادها از جمله راه آهن،باربری ها،پایانه های مسافربری و فرودگاهها ازجمله بخش هایی هستند که حمل و نقل مرسوله در آنها صورت می گیرد و با اصلاح اساسنامه شرکت ملی پست از این پس صدور مجوز برای این مرسوله ها تنها برعهده شرکت ملی پست خواهد بود.

کد مطلب: ۵۴۲۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین مهری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا تصریح کرد: یکی از مواردی که پس از اصلاح اساسنامه شرکت ملی پست مورد توجه واقع شد است صدور مجوز برای مرسولات پستی است .

وی در پاسخ به این پرسش که چه الزام اجرایی برای دستگاهها و نهادهایی که در حال حاضر برای حمل و نقل مرسولات مجوز صادر می کنند وجود خواهد داشت که مجوز خود را از شرکت ملی پست دریافت کنند ،خاطرنشان کرد: در اصلاح اساسنامه تصریح شده است که چه کالایی مرسوله محسوب می شود وچه سقف وزنی یا مقداری دارد و هر کالایی که فرستنده و گیرنده دارد مرسوله محسوب و باید از طریق اپراتورهای پستی کشور مجوز حمل و نقل دریافت کنند .

مهری با تاکید براینکه هدف ما محدود کردن دستگاهها در جابه جایی کالا نیست ، بیان کرد:طبیعی است شرایط کنونی باید ساماندهی شود و اگر این اقدام انجام نشود کالاهای قاچاق و ممنوعه بی هیچ محدودیتی در سطح کشور جابه جا می شود .

وی افزود: در شرکت ملی پست دستگاههای ایکس ری و کنترل کننده وجود دارد و کارنظارت بر ورود کالا قابل کنترل تر خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار