رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره):

اشتغال زایی مهم ترین هدف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) در آئین بهره برداری از آموزشگاه 15 خرداد در شهرک خانه شهرستان رباط کریم، ضمن تأکید بر این امر که شهدا را باید سرلوحه تمامی کارها و برنامه های زندگی خود قرار دهیم، گفت: آموزش و پرورش می تواند با نصب یادمان هایی از شهدا در کلاس های درس ارزش های والای آنان را بر لوح جان دانش آموزان حک کند.

کد مطلب: ۵۳۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، مخبر، رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به این امر که امروز در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همۀ تلاش ها در جهت رفع محرومیت از مناطق محروم به صورت گسترده انجام می پذیرد، افزود: این ستاد تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا خدمت به مردم مناطق محروم را با تمام توان و با بهترین کیفیت انجام دهد.
این مقام مسئول در ادامه ضمن تأکید بر این امر که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تا به امروز در جهت مردمی کردن اقتصاد برنامه هایی را طراحی و اجرا کرده ، اظهارکرد: سعی بر آن است تا با مشارکت دادن مردم در احداث تأسیسات و مؤسسات و حتی واگذاری مدیریت در برخی امور به مردم، در جهت تحقق اهداف حوزۀ اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
مخبر با اشاره به این امر که تا به امروز در این ستاد هیچ فعالیتی خارج از چارچوب برنامه های اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته ، خاطر نشان کرد: اشتغال زایی یکی از مهم ترین اهدافی است که در چارچوب اهداف نظام و در مسیر قانون صورت می گیرد.
رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این امر که این ستاد تا به امروز بیش از 3 هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده ، یادآور شد: اشتغال زایی یکی از مهم ترین اهدافی میباشد که ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دستور کار خود قرار داده است.
وی ضمن تأکید بر به کارگیری توان داخلی و استفاده از توانمندی های متخصصین کشور در ستاد، گفت: تا پایان سال یک هزار مدرسه به دستور مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در نقاط محروم کشور تحویل مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی خواهد شد و این ستاد افتخار داردتا به امروز 700 باب مدرسه را به مردم شریف و ارزشمند ایران اسلامی پیشکش کرده است.
این مقام مسئول ، با اشاره به این امر که تا به امروز این ستاد هیچ مدرسه ای را به جز در مناطق محروم تأسیس نکرده است، افزود: تمامی این مدارس در جهت رفع نیاز محرومان در نقاط محروم و کم امکانات ساخته شده است.
مخبر افزود: خداوند متعال را شاکریم که تا به امروز ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) 20 هزار کودک یتیم را تحت پوشش قرار داده است و به نیازهای آنان رسیدگی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار