با اتمام فیلمبرداری در فردوس شرق؛

تدوین فیلم «پاگرد» به کارگردانی امیرمهدی صادقی آغاز شد

فیلم کوتاه «پاگرد» به کارگردانی امیرمهدی صادقی با اتمام فیلمبرداری در لوکیشن فردوس شرق، وارد مرحله تدوین شد.

کد مطلب: ۵۳۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فیلم کوتاه «پاگرد» به نویسندگی سیدمحسن بنی‌هاشمی و کارگردانی امیرمهدی صادقی با پایان‌یافتن جلسات فیلمبرداری، از روز گذشته توسط امیر تقدیری در مقام تدوین‌گر روی میز مونتاژ قرار گرفت. مانا نجاران نیز تقدیری را در تدوین هم‌یاری می‌کند. همچنین امیرمهدی صادقی، بازنویسی فیلمنامه را بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «پاگرد» آمده: تلاقی وضعیت دو زن که در جریان کش‌مکش بر سر تصاحب و مالکیت یک زندگی در موقعیتی خاص قرار می‌گیرند؛ موقعیتی که باعث به چالش‌کشیدن تمام ظواهرشان شده و نقاب از احساسات و انگیزه‌‌های واقعی‌شان برمی‌دارد و آنها را بروز می‌دهد.
توماج دانش‌بهزادی،کاملیاغزلی، نادر نادرپور، الهه عبدی، فائزه بختیار و سام ولی‌پور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند و سایر عوامل عبارتند از: نوید فرح‌مرزی (مدیر هنری و طراح چهره پردازی)، آرش ساسانی(مدیر فیلمبرداری)، حامد صمدزاده(مدیر صدابرداری)، حسین نمازی(مشاور پروژه)، سعید صفایی(مدیر تولید)، مهرنوش حسینی(برنامه‌ریز و دستیار یک)، مجتبی جوان(سرمایه‌گذار)، انجمن سینمای جوانان ایران و امیرمهدی صادقی(تهیه‌کنندگان).
«پاگرد» هفتمین تجربه حرفه‌ای امیرمهدی صادقی در زمینه کارگردانی است که در مدت‌زمان 20 دقیقه تولید و آماده می‌شود. او پیش از این، فیلم‌های داستانی «قوها سوار بر بادند» و «لبخند تلخ»، مستندهای «سنت کاج‌ها» و «حرمت» و چند فیلم دیگر را کارگردانی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار