استان بوشهر عنوان برتر در تمامی فعالیت ها را کسب کرد

همایش ملی شوراهای دانش آموزی استان های منطقه ی جنوب کشور در زاهدان برگزار شد که استان بوشهر موفق به کسب عنوان برتر در تمامی فعالیت ها شد.

کد مطلب: ۵۳۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، این همایش در اردوگاه فاطمه زهرا (س) زاهدان برگزار شد، استان های اصفهان، بوشهر و سیستان و بلوچستان تندیس و لوح تقدیر استان برتر در تمامی فعالیت ها را به دست آوردند.

سرپرست دانش آموزان استان بوشهر در این زمینه گفت: دانش آموزان منتخب شرکت کننده از استان بوشهر به تعداد 8 نفر از دبیرستان های محمدی بوالخیر(دلوار) و ملاصدرا از کنگان بودند.

محمد ادیب نیا افزود: از فعالیت های دانش آموزان استان که به این همایش اعزام شده بودند می توان به تشکیل کمپین کتابخوانی در محل اردوگاه اشاره کرد که در این زمینه با رایزنی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد صد جلد کتاب متنوع دریافت شد و با راه اندازی ایستگاه کتاب و کتاب خوانی، مسابفه ای نیز در این زمینه میان دانش آموزان استان های شرکت کننده برگزار شد.

وی اظهار داشت: چاپ بنر و بروشور با موضوع کمپین کتابخوانی و شعارهای اردویی، انجام فریادهای شادی در اردوگاه، نصب بنر و تراکت در محل های مختلف اردوگاه، اجرای برنامه ورزش صبحگاهی توسط سرپرست استان بوشهر، برگزاری و قرائت دعای پر فیض کمیل توسط دانش آموزان، اجرای گارد پرچم و قرائت دعای عهد به میزبانی بوشهر و چندین فعالیت دیگر از جمله برنامه هایی بود که توسط گروه اعزامی استان در اردوگاه به نمایش در آمد.
ادیب نیا خاطرنشان کرد: تمامی دانش آموزان در فعالیت کلاسی حضور موثر و چشمگیری داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار