تجلیل از رتبه های برتر کنکور کانون فرهنگی آموزشی قلم چی باغملک

با حضور فرماندار و سایر مسئولین ادارات از نفرات برتر کنکور ۹۵ باغملک که همگی عضو کانون فرهنگی قلم چی بودند تجلیل شد.

کد مطلب: ۵۳۵۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، با حضور فرماندار و سایر مسئولین ادارات از نفرات برتر کنکور ۹۵ شهرستان باغملک که همگی عضو کانون فرهنگی قلم چی بودند تجلیل شد.


در این مراسم که ۱۶ نفر از رتبه های اول شهرستان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند،کردی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک گفت:علم و دانش در زندگی انسان دارای جایگاه ویژه ای است و باید توجه ویژه ای به این دو مقوله داشته باشیم.

خداداد کردی یا اشاره به نقش علم در زندگی انسان گفت:راه سعادت، تکامل و راه ساختن را به انسان می آموزد و علم، انسان را توانا می کند که آینده را همان گونه که می خواهد بسازد. علم مانند ابزاری در اختیار خواست انسان قرار می گیرد و طبیعت را آن چنان که انسان بخواهد و فرمان دهد می سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خاطرنشان کرد:در دولت تدبیر و امید رشد و افزایش اعتبارات نسبت به سالهای قبل ۸۱ درصد افزایش داشته که باعث فراهم شدن بستری برای احداث و یا بازسازی مدارس در سطح شهرستان باشیم.

وی ادامه داد:کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ در شهرستان باغملک نسبت به سال گذشته رشد ۱۳۳ درصدی داشته که این نشان از تلاش های بی وقفه دانش آموزان، معلمان و تشویق خانواده ها میباشد و نیاز است افرایش این رشد با حمایت ها و ایجاد بسترهای آموزشی استاندارد محفوظ بماند .

فرماندار باغملک در این مراسم تجلیل به موفقیتهای دانش آموزان شهرستان در کنکور سراسری ۹۴ و ۹۵ اشاره نمود و گفت: در این سالها ۱۶ نفر از دانش آموزان شهرستان در کنکور موفق شده اند در رشته های مختلف قبول شوند و این پشتکار دانش آموزان و اولیاء و مربیان پشتوانه آنها در رسیدن به ان موفقیت بوده است.

اهوازی علم و دانش را مهمترین گام برای جامعه امروز عنوان نمود و گفت: در این راه نقش و تلاشها و دلسوزیهای معلمین را نباید از یاد برده و باید با سنجش درست نیازها و اولویت برای تولید علم و دانش در جامعه تلاش کنیم که امید است در سالهای آتی باز بر نفرات موفق ما افزوده شود.

علی نورانی بعنوان مسئول کانون فرهنگی آموزشی قلم چی با ابراز خوشحالی و رضایتمندی دانش آموزان برتر خود در کنکور سراسری افزود:مسئولین میتوانند نقش مثبتی در روند موفقیت دانش آموزان در شهرستان داشته باشند.

نورانی در ادامه ضمن تقدیر و قدردانی از فرماندار و رییس اداره آموزش و پرورش جهت تجلیل از نفرات برتر کنکور و تشویق این دانش آموزان جهت تلاش در راستای اهداف بعدی خود افزود: توجه به مشکلات تحصیلی در باغملک و خدمات دهی به این دانش آموزان میتوانند مثمر الثمر باشد که امید است خانواده های محترم در راستای پیشرفت فرزندان خود بهترین مشوق باشند.

در پایان به نفرات برتر کنکور لوح سپاس اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار