بازدید فرماندار نهاوند از روند فروش بسته بندی گوشت قرمز

فرماندار شهرستان نهاوند گفت:عرضه گوشت قرمز(کشتار روز) در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان نهاوند در بسته بندی های مختلف بهداشتی و استاندارد آغاز شد.

کد مطلب: ۵۳۴۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند از روند فروش بسته بندی گوشت قرمز کشتار روز و تازه در فروشگاه های زنجیره ای شهر نهاوند بازدید کرد وی در این بازدید اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت حوزه نظارت و بازرسی نیاز داریم تا در کمترین فرصت به تخلفات مطرح شده از سوی مردم رسیدگی شده و زمینه و بستری برای توسعه همه‌جانبه شهرستان فراهم آید.
وی گفت: با توجه به اهمیت مصرف گوشت و سایرفرآورده های آن که هر روزه بر اهمیت آن افزوده می شود لازم است کلیه مسائل بهداشتی متناسب با دستورالعملهای دامپزشکی رعایت شود تا این فرآوردها به صورت کاملا بهداشتی به سبد غذایی مردم اضافه شود.
وی بیان داشت: با راه اندازی قسمت پیش سردکن کشتارگاه صنعتی نهاوند، از این به بعد عملیات فرآوری گوشت و بسته بندی آن بصورت کاملا بهداشتی و استاندارد انجام می شود.
فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه با عرضه و فروش گوشت قرمز کشتار روز به صورت بسته بندی نگرانی ودغدغه مردم در مورد نکات بهداشتی سلامت گوشت برطرف می شود افزود: باید توجه داشت که بسته بندی به تنهایی ملاک بهداشتی بودن فراورده های خام دامی نیست بلکه بسته بندی باید دارای برچسب کامل مشخصات شامل: کد بهداشتی دامپزشکی، نام واحد، آدرس، نوع محموله، تاریخ تولید و انقضاء باشد.
لازم به ذکر است در فروشگاه های زنجیره ای نهاوند ران گوسفند وگوساله سر و دست گوسفند وگوساله در بسته بندی های یک و دوکیلویی ماهیچه گوسفند و گوساله در بسته بندی یک کیلویی و گردن گوساله و راسته گوسفند به قیمت هر کیلو 30هزارتومان عرضه و به فروش می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار