رییس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد؛

نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد

خبرگزاری پانا: رییس پلیس پیشگیری پایتخت از عملیات امداد و نجات پلیس کوهستان تهران بزرگ در ارتفاعات دار آباد خبر داد و گفت: در این عملیات دو کوهنورد گمشده و گرفتار در تاریکی شب، نجات پیدا کردند.

کد مطلب: ۵۳۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از عملیات امداد و نجات پلیس کوهستان تهران بزرگ در ارتفاعات دار آباد خبر داد و گفت: در این عملیات دو کوهنورد گمشده و گرفتار در تاریکی شب، نجات پیدا کردند.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته دو تن از شهروندان تهرانی به ماموران گشت انتظامی پلیس کوهستان پایتخت، مراجعه کرده و اعلام کردند که به همراه دو تن دیگر از دوستانشان به ارتفاعات دارآباد رفته اند اما در راه بازگشت از هم جدا شده و احتمالا آن دو نفر دیگر راه را گم کرده اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع خطر برای این دو کوهنورد، تیم های عملیات امداد و نجات و پلیس کوهستان پایتخت، وارد عمل شده و مناطق کوهستانی این محدوده را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ خانچرلی بیان داشت: در این عملیات جستجو ماموران موفق شدند دو کوهنورد مذکور را که زن و شوهری به نام "حمیدرضا" و "نیلوفر" را که در ارتفاعات مذکور به علت تاریکی شب و گم کردن راه در بخشی از کوهستان گرفتار شده بودند، یافته و برای مداوا از سرمازدگی و گرسنگی به مقر انتظامی پلیس کوهستان منتقل کنند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: این دو کوهنورد پس از انتقال به مرکز انتظامی پلیس کوهستان پایتخت، با هماهنگی های انجام شده به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند که در حال حاضر وضعیت عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

سرهنگ خانچرلی گفت: شهروندان و هموطنانی که قصد رفتن به ارتفاعات تهران را دارند، همیشه به خاطر داشته باشند که تجهیزات و لوازم ایمنی و ضروری را با خود به همراه برده تا در صورت بروز حادثه بتوانند تا زمان رسیدن گروه امداد و نجات خود را از خطر رهایی بخشند.

گفتنی است، طی دو ماه گذشته این سومین زوج گرفتار در ارتفاعات تهران هستند که با حضور به موقع و اقدام سریع ماموران پلیس کوهستان تهران بزرگ، از خطر نجات پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار