فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت:

راه انداری موکب اربعین در کربلای معلی به نمایندگی هرمزگان

حبیب الله سهرابی دبیر ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در شهرستان میناب خبرداد:موکب اربعین حسینی به نمایندگی از هرمزگان در کربلای معلی راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۵۳۲۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، حبیب الله سهرابی دبیر ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در شهرستان میناب گفت: این موکب در محلی مشخص در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در کربلای معلی احداث و مرکزی فرهنگی- خدماتی برای ارائه خدمت به زائران سیدالشهدا (ع) خواهد شد.

وی افزود: موکب کربلا با محوریت شهرستان میناب با تشکیل ستادهای مردمی ،هیئت های مذهبی در شهرستان به نمایندگی از استان هرمزگان کار خدمت به زائران حسینی را به مدت ۱۲ روز بر عهده خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ظرفیت این زائر سرا یا موکب دائمی را روزانه هزار نفر اعلام کرد و افزود: هم چنین در این محل علاوه بر امکانات مورد نیاز اولیه اعم از نمازخانه، وضوخانه و سرویس بهداشتی، خدماتی از قبیل پزشکی،پاسخ به شبهات شرعی، آگاه سازی و شناخت مسائل روز دو محل اسکان مجزا نیز برای خواهران و برداران تدارک دیده شده است.

وی همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان را در انجام و موفقیت راه اندازی موکب کربلا در شهرستان خواستار شد و گفت: این حرکت نیازمند همکاری و اطلاع رسانی وسیع و گسترده می باشد.

دبیر ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در شهرستان میناب خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود موکب های کوچکتری نیز به نمایندگی از استان هرمزگان در نجف،کوفه و مرز شلمچه راه اندازی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب این اقدام را مستلزم یک کار جهادی دانست و بیان کرد: این موکب با یکصد نیرو به مدت دوازده روز کار خدمات دهی به زائرین حرم امام حسین(ع) در اربعین حسینی انجام خواهد داد.

دبیر ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در شهرستان میناب بیان داشت: ستادهای مردمی کار جمع آوری اقلام و نذورات ویژه اربعین حسینی را در تمامی نقاط شهرستان بر عهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار