افتتاح دبستان خیرساز شهدای بانک رفاه کارگران روستای قلدره علیا تکاب

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب : در ششمین روز از هفته دولت ، دبستان ۳ کلاسه خیرساز ˝ شهدای بانک رفاه کارگران ˝ در روستای قلدره علیا افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۳۱۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، با حضور فرماندار ، مسئولین شهرستان ، خیرین مدرسه ساز و اهالی روستای قلدره علیا ، آموزشگاه ۳ کلاسه خیرساز " شهدای بانک رفاه کارگران " افتتاح شد .

" یحیی علی پناه " مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب در آیین افتتاح آموزشگاه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: دبستان شهدای بانک رفاه کارگران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به صورت صد درصد خیری در مدت ۵ ماه توسط بانک رفاه کارگران کشور احداث شده است .

وی با اشاره به دارا بودن سیستم حرارتی استاندارد آموزشگاه افزود : آموزشگاه شهدای بانک رفاه کارگران در زمین اهدایی یکی از خیرین روستای قلدره علیا به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در ۳ کلاس درس با زیربنای ۱۲۰ متر مربع برای تحصیل ۳۷ نفر از دانش آموزان روستا احداث گردیده است .

مدیر آموزش و پرورش تکاب بخاطر نشان نمود : بانک رفاه کارگران کشور نسبت به احداث ۵ واحد آموزشی در سطح کشور متعهد شده است که در حال حاضر فقط آموزشگاه روستای قلدره علیا تکاب از بین آنها احداث گردیده است.

" علی پناه " ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز در احداث واحدهای آموزشی در سطح منطقه اظهار کرئ : تمامی تلاش مدیریت آموزش و پرورش تکاب تامین فضای آموزشی استاندارد و به روز برای تحصیل دانش آموزان با جذب حداکثری حمایت های خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی در اقصی نقاط شهرستان می باشد.

گفتنی است ، فرماندار تکاب و مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان آذربایجان غربی نیز طی سخنانی بر اهمیت توجه خیرین به مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی ، ایجاد مدرسه در روستاهای فاقد آموزشگاه یا دارای مدارس قدیمی را یکی از بزرکترین اقدامات خداپسندانه خیرین و دولتمردان در بسط علم و دانش دانستند و پس از توزیع بسته های آموزشی اهدایی بانک رفاه کارگران در بین دانش آموزان دبستان به بازدید از قسمت های مختلف آموزشگاه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار