سرپرست بهزیستی استان تهران خبر داد:

دوازده هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: سازمان بهزیستی تا به حال اقدامات خوب و موثری در حوزه زنان سرپرست خانوارانجام داده است.

کد مطلب: ۵۳۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازشهرستانهای استان تهران ،اصغر باقری ،در مراسم بهره برداری از ساختمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی توانسته از زنانی که تحت پوشش این سازمان بودند ،به عنوان تسهیل گر برای خدمات رسانی به همنوعانشان استفاده کند.
وی به اقدامات موثر و مفید بهزیستی از سال 80 در راستای توسعه نهادهای مدنی اشاره کرد،ادامه داد: سازمان بهزیستی با ایجاد کانون های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت، توانمندی زنان و سامان دهی کودکان بی سرپرست اقدامات خوبی انجام داده است.
باقری با بیان اینکه بهزیستی نگاه ویژه ای به کودکان و افراد زیر هجده سال بدسرپرست دارد، افزود: بیست مرکز آموزش کودک و خانواده در استان تهران دایر است تا کودکان را به موقعیت اجتماعی مناسب برساند.
وی با اشاره به اینکه درحوزه پیشگیری از معلولیت ها در کشور،موازی کاری وتداخل درفعالیت ها وجود دارد،عنوان داشت:دولت مطابق قانون باید امور این حوزه را کاملا به بهزیستی واگذار کند تا ظرفیت های کشور از بین نرود.
باقری با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی کل مردم کشور است،گفت: فعالیت های بهزیستی ازآزمایش ژنتیک قبل ازدواج و شکل گیری جنین تا میان سالی و سالمندی افراد جامعه را در بر می گیرد.
باقری افزود:سازمان بهزیستی از ثمرات انقلاب اسلامی است،که ازترکیب سیزده سازمان، نهاد و انجمن قبل از انقلاب تشکیل شده است.
مراسم بهره برداری ازساختمان مرکزبهزیستی فدائیان اسلام ،باحضور مولاوردی معاون رئیس جمهوری درامور زنان و خانواده،باقری سرپرست بهزیستی استان تهران، جمالی پور فرماندار ویژه ری و جمعی از مدیران شهری شهرستان ری در ساختمان مرکز بهزیستی فدائیان اسلام برگزار شد.
شایان ذکر است،ساختمان مرکز بهزیستی فدائیان اسلام با مساحت یک هزار و 794 متر مربع و زیر بنای یک هزار و 979 متر مربع در سه طبقه در مدت هشت سال و با اعتبار 14 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

/خبرنگار : نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار