فرهنگی کاشانی، رتبه اول مسابقات قران و معارف کشور را به دست آورد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت: یکی از فرهنگیان کاشان، رتبه اول رشته نهج البلاغه در نخستین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان کشور، را کسب کرد.

کد مطلب: ۵۳۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،حجت الاسلام "رضا خرمی مشکانی" افزود: این مسابقات با حضور ۲۵۰ نفر از فرهنگیان ۳۱ استان کشور در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام نماز در دو گروه برادران و خواهران به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
به گفته وی، در این مسابقات" علی عنایتی فرد" از فرهنگیان کاشان در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه اول و "عباس شیشه گرها" از تهران و "مصطفی شمس الدینی" از سیستان و بلوچستان رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.
وی اظهار داشت: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش، آشنایی دانش آموزان با تعالیم قرآن و سیره عملی اهل بیت علیهم السلام است که برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در گروه دانش آموزان و مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور فرهنگیان نمونه های بارز آن است.
وی تصریح کرد: نهج البلاغه و قرآن، کتاب زندگی هستند و کسی که با درک و فهم آنها آشنا شود، نگاه او متفاوت خواهد شد و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند انتشار گفتمان نهج‌البلاغه وقرآن در جامعه هستیم.
خرمی گفت: برگزاری آیین ویژه روز نهج البلاغه از دیگر برنامه هایی بود که به منظور ترویج فرهنگ قرآن و سیره امامان معصوم علیهم السلام در مدارس کاشان برگزار شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار