برگزاری نخستین جشنواره تجربه‌های موفق سمن‌های محیط زیستی

نخستین جشنواره تجربه های موفق سمن های محیط زیستی، گردشگری پایدار و انجمن های دانشجویی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۳۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ نخستین جشنواره تجربه های موفق سمن های محیط زیستی، گردشگری پایدار و انجمن های دانشجویی آبان ماه سال جاری به همت دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در تهران برگزار می شود.
شناسایی، معرفی و قدردانی از تجربه‌ها، اقدام‌ها و عملکردهای موفق میدانی آن گروه از انجمن‌های دانشجویی یا تشکل‌های مردم‌نهاد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
در این جشنواره از طرح های سازمان های مردم نهاد و انجمن های دانشجویی که برای بهبود کارایی سرزمین، کاهش شدت بیابان زایی و یا بازگرداندن نشاط به سرمایه اجتماعی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی طرح ها و برنامه های موفقی ارائه و اجرایی کرده اند، معرفی می شوند.
انجمن‌های دانشجویی و تشکل‌های مردمی محیط زیستی سراسر کشور که شرایط حضور در این جشنواره را دارند می توانند تا 30 شهرویور ماه سال جاری، مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
علاقه مندان می توانند مدارک خود را به آدرس تهران - ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم ، بین شیخ فضل الله و یادگارامام، پارک طبیعت پردیسان ، دفتر مشارکت های مردمی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 2- 88233071 تماس حاصل فرمایند.
منبع:شبستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار