معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

هنر موجب آرامش روح و روان و در سلامت جامعه موثر است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هنر موجب آرامش روح و روان و در سلامت روحی جامعه نقش بسزایی دارد .

کد مطلب: ۵۲۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، محمد جواد احمدی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره همسرایان ( کرال ) فرهنگیان کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برگزارشد گفت : هنر ، مسیر یادگیری را کوتاه و دوران ماندگار یادگیری را پایدار می کند .
وی افزود : خداوند ، اولین هنرمند هستی است و نظم موجود در کرات ، هنرمندی خداوند را در خلقت و تنوع ذائقه ها در انسان ها نشان می دهد.
وی افزود :امروز به وضوح خلاء حضور عینی هنری همکارانی که دستی بر هنر دارند، در آموزش و پرورش به چشم می خورد این درحالی است که هنر، مسیر یادگیری را کوتاه و دوران ماندگار یادگیری را پایدارتر می کند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: اگر شادی و نشاط در میدان تعلیم و تربیت وجود نداشته باشد ، میدان مرده های متحرک خواهد بود .
وی در ادام افزود : هنر باید در عرصه های مختلف حضور و بروز داشته باشد ؛ چه در یک کلاس درس و چه در یک جامعه و کشور چرا که موجب آرامش روح می شود .
وی ادامه داد : انشالله ادامه حضور فرهنگیان هنرمند در این مسیر به همانند سازی و افزایش تعداد همکاران فرهنگی که در این عرصه دستی بر هنر دارند منجر شود.
گفتنی است ، در پایان این مراسم نیز بیانیه هیات داوران توسط سعید مجیدی ، کارشناس هنرهای آوایی وزارت متبوع خوانده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار