برگزاری کارگاه آموزشی و توانمند سازی بانوان فرهنگی در سلماس

کارگاه آموزشی و توانمند سازی بانوان فرهنگی سلماس و اولیای دانش اموزآن این شهرستان با حضور 100 نفر در این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، «کبری یاری» مسوول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: این دوره با مشارکت امور زنان و خانواده استانداری و امور زنان اداره کل آموزش و.پرورش به مدت 24ساعت برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره چهار روزه بوده و مهارتهای زندگی و برخورد و تعامل با دختران دانش آموز، سبکهای فرزند پروری، روشهای مدیریتی جاری در مدارس دخترانه برگرفته از سند تحول آموزش و پرورش اسیبهای اجتماعی، خانواده متعالی و حقوق کودک و نوجوان در اسلام از جمله سرفصل مطالب بررسی شده در این کارگاه بود.

یاری اضافه کرد: مشاوره تحصیلی، آسیبهای نوپدید اجتماعی مربوط به دختران دانش آموز، تربیت دینی دانش آموزان دختر و راهکارهای جذبشان به نماز، روابط موثر ارتباطی، روانشناسی نوجوان و جوان و اختلالت رفتاری مرتبط با آن از سایر سرفصلهای بررسی شده در این کارگاه است.

وی بیان کرد: سه شهرستان آذربایجان غربی به صورتآزمایشی مجری این کارگاهها در ایام تابستان هستند که شامل ناحیه دو ارومیه، سلماس و میاندوآب در اجرای این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار