دوره های آموزشی امداد و نجات جوانان هلال احمر سروآباد برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سروآباد کردستان از برگزاری دوره های فشرده امداد و نجات جوانان هلال احمر سروآباد با حضور 23 امداد گر به مدت ده روز در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۷۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا سروآباد کردستان، هاشم رمضانی رئیس جمعبت هلال احمر سروآباد کردستان در مورد این دوره ها اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سروآباد در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر، دوره های آموزش امداد و نجات را در این شهرستان برگزار برگزار کرد.
هاشم رمضانی با اشاره به جزئیات این دوره ها ادامه داد: این کلاس های فشرده به مدت 10 روز و روزانه 8 ساعت در محل ساختمان اداری جمعیت هلال احمر سروآباد برگزار شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در این دوره از بهترین و به روزترین امکانات و تجهیزات آموزشی استفاده می شد افزود: برای 23 امداد گر حاضر در این دوره ها از مجرب ترین و کارکشته ترین مربیان آموزش استان استفاده شده است.
رمضانی تصریح کرد: امدادگران و نجاتگرانی که این دوره ‌ها را گذرانده‌ اند با توجه به مهارت، تخصص و امتیازهای کسب شده درجه امدادگری و نجاتگری دریافت می ‌کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد با اشاره به فعالیت امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر سروآباد، تصریح کرد: امروزه فعالیت ‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر بر هیچکس پوشیده نیست.
رمضانی تصریح کرد: همچنین امداد گران دوره دیده در صورت تمایل به همکاری و علاقمندی به عضویت در تیم های امدادی، می توانند در زمان وقوع حوادث و سوانح همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار