امید هرندی در گفتگو با پانا:

عابدینی الان از برکناری من پشیمان شده/مگر با مربی موقت قرارداد 300 میلیونی می بندند؟

خبرگزاری پانا: سرمربی برکنار شده داماش گفت: مطمئن باشید الان عابدینی از برکناری من پشیمان شده و چاره ای ندارد راه را ادامه دهد.

کد مطلب: ۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

امید هرندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت: پروژه و سناریوی برکناری من پایان رسیده و فعلا بی کارم. البته آقایان الان دارند چوب این کار بی منطق خود را می گیرند و مطمئن باشید دود این اتفاق به چشم آنها می رود. تمام حرفم این است که اگر مرا نمی خواستند راحت می گفتند که تو را نمی خواهیم. آن وقت با روی باز می رفتم و حرفی نبود ولی آنها نامردی کردند و با یک درگیری ساختگی برکنار شدم.

وی افزود: تمام ایران مرا می شناسند که آدم صادقی هستم و حتی در زندگی ام یک بار دروغ نگفتم. اصلا برای همکاری نکردن با من لازم نبود سناریو بنویسند. از روزی که برکنار شدم کل مطبوعات حمایتم کردند چون برای آنها صداقت ارزش دارد و دست همه آنها را می بوسم. من مثل عابدینی امکانات ندارم که با مطبوعات در ارتباط باشم.

سرمربی سابق داماش در خصوص اعتراض هواداران این تیم به درخشان و تشویق خود تصریح کرد: آنها نمی توانند به من تهمت بزنند که به تماشاگران خط دادم. مگر چه قدرتی دارم که تماشاگران را تحریک کنم؟ سایت ها هم که دست آقایان است. امیدوارم تیم را به سقوط نکشانند.

هرندی گفت: مردم با تعصب هستند و از ریز کارهای تیم خود خبر دارند. آنها دروغ و ریا را می فهمند. نمی شود مردم را گول زد. مطمئن باشید اعتراض ها خودجوش بوده و مردم چون می دانند با ناجوانمردی برکنار شدم، تشویقم کردند و آنها را هو کردند. 30 سال برای داماش زحمت کشدیم و کاپیتانش بودم. دستیار مرحوم حجازیف شرفی و جهانپور بودم. با این تیم زندگی کردم.

وی تاکید کرد: مثل عابدینی نیستم که ماهی یک بار به رشت می آید و می گوید داماشی ام در حالی که همه می دانند عشق پرسپولیس و استقلال است. آقایی آمده که با هرکدام از تیم ها بوده چه در جنوب و چه در پایتخت، تیم هایش آخر سر سقوط کردند. آنها برای پول آمدند ولی من هزار تومان هم نگرفتم. تازه برای تیم پول هم گذاشتم و ضرری دادم. برای پول نیامده بودم ولی کارشان اصلا حرفه ای نبود.

سرمربی برکنارشده داماش ادامه داد: البته از دست درخشان ناراحت نیستم چون او مربی حرفه ای است و وقتی به او پیشنهاد دادند برای کار آمده و پولش را می گیرد. البته او نمی تواند روی نیمکت بنشیند و فعلا باید بالا باشد تا باشگاه با من تسویه حساب مالی کند.

هرندی گفت: اصلا عابدینی متوجه نیست که چه می گوید. امروز یک حرف می زند و فردا آن را فراموش می کند. او گفته که من مربی موقت بودم. می خواهم بگویم شما که خود را بهترین مدیر و پدر معنوی فوتبال می دانی، مگر با مربی موقت قرارداد 300 میلیونی می بندند؟ اصلا صحبتی از موقتی نبوده. او به من نامردی کرد اما خدا شاهد است که یک ذره کینه ندارم.

وی تاکید کرد: فقط می خواهم بگویم که نجفی (سرپرست تیم داماش) دست نشانده عابدینی است و اصلا فوتبالی نیست. او در برنامه 90 به شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس گیر داده بود که مگر پرسپولیس پیشکسوت ندارد که تو سرپرست شدی. حالا پس چرا خودش یک فردی را خارج از مجموعه به عنوان سرپرست انتخاب کرده؟ مگر باشگاه ما پیشکسوت ندارد. ظاهرا مشکل تیم من بودم. تا وقتی در تیم مسئولیت داشتم حتی یک هزار تومانی به بازیکنان ندادند ولی از الان شروع کردند به تزریق پول. البته مطمئن باشید که تمام ثروت ایران را به داماش بدهند دیگر بدون من نتیجه نمی گیرند. چون واقعا بازیکنان را یک دل و همسو کرده بودم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار