کاپ اخلاق دانش آموزان سیستان و بلوچستان در مسابقات پینگ پنگ در قم

کاپ اخلاق مسابقات پینگ پنگ آموزشگاههای کشور در قم به استان سیستان و بلوچستان رسید.

کد مطلب: ۵۲۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، کیخا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بزرگترین هدف های برگزاری مسابقات آموزشگاهی آموزش و پرورش آداب اخلاقی و اصول پهلوانی در دانش آموزان است.

وی افزود: در سی و سومین مسابقات دانش آموزان پسر سراسر کشور در رشته تنیس روی میز که به میزبانی استان قم با حضور ۲۷ استان در مرداد ماه ۹۵ برگزار گردید؛ ۵ بازیکن به همراه دو مربی و سرپرست به این دور از مسابقات اعزام شدند که در پایان این دور از مسابقات کاروان سیستان و بلوچستان با دریافت کاپ اخلاق اثبات کردند که به بزرگترین هدف دست پیدا کرده اند.

کیخا گفت: سرپرستی این تیم را جمشید جلیلوند رییس هیات ورزش دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان و همکار تربیت بدنی ناحیه ۲ زاهدان و مربیگری تیم را محمدرضا تیموری بهرام آباد همکار منطقه زهک برعهده داشت.

جلیلوند سرپرست تیم تنیس روی میز استان گفت: تیم دانش آموزی استان با نام شهدای مدافع حرم و متشکل از پنج ورزشکار از سراسر استان تشکیل می دادند.

جلبلوند در ادامه افزود: ورزشکاران تیم استان سیستان و بلوچستان را علی طاهری از ناحیه ۱ زاهدان
فرزین فلاحتی از ناحیه ۲ زاهدان
رسول بهرامی مقدم از سراوان
امیرحسین فاضلی رستم پور از زابل
ومحمدرضافاضلی رستم پور از زهک تشکیل می دادند که با دریافت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات اثبات کردند که اخلاق مداری و رعایت آداب و اصول اخلاقی در کاروان های ورزشی سیستان و بلوچستان پایه و اساس همیشگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار