معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

برخورداری ساکنان ۴۲۵ روستای اردبیل از نعمت گاز طبیعی

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر ساکنان 425 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

کد مطلب: ۵۲۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،ودود پناهنده در جلسه تودیع و معارفه روسای شرکت گاز پارس‌آباد اظهار داشت: تا پایان سال 95 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و استان اردبیل در برنامه چشم‌انداز توسعه در بخش گازرسانی جلوتر است.

وی گفت: در حال حاضر 99.5 درصد جمعیت شهری و 75 درصد مناطق روستایی پارس‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که تلاش و جدیت بر این است تا با تسریع در عملیات گازرسانی پروژه‌های در دست اجرا این میزان با افزایش دهیم.

پناهنده عمده افتخارات شرکت گاز را رفع محرومیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری دانست و بیان کرد: با تکمیل عملیات گازرسانی تا پایان امسال 44 روستای پارس‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند شده و زمینه آسایش و راحتی بیشتر برای ساکنان این روستاها فراهم می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر عملیات گازرسانی در سطح 425 روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌های شاهد برخورداری ساکنان این روستاها از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار