شهردار چادگان:

چادگان رتبه اول آسفالت ریزی در استان اصفهان را دارد

شهردار چادگان در نشست خبری خود گفت :به نسبت میانگین جمعیت شهری ،در نهضت اسفالت رتبه اول شهرداری های استان را دارا هستیم.

کد مطلب: ۵۲۵۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

عنایت اله امیرحاجلو در نشست خبری که در شهرداری چادگان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار،این قشر از جامعه را مشعل داران جاده پرفراز و نشیبی دانست که در حال حرکت هستند و کاری پر دردسر و ارزشمند را به عهده گرفته اند .
وی افزود:خوشبختانه طی سال های گذشته تعداد خبرنگار های شهرستان رشد داشته که این خود جای شکر دارد.
شهردار چادگان با بیان اینکه اولین نشست خبری شهرداری در پنج ساله گذشته امروز انجام می شود افزود این برنامه ها و نشست ها برنامه ها و عملکرد یک سیستم را در جامعه گسترش می دهند و باعث اگاهی مردم می شوند.
وی که از سابقه 9 ساله خود در مجموعه شهری چادگان در حوزه شورای شهر و شهرداری سخن می گفت مهمترین مشکلاتی را که در سیستم شهراری هنگام تحویل گرفتن آن وجود داشت 900 میلیون تومان بدهی و 4 ماه حقوق عقب افتاده پرسنل بود که مرتع شد..
امیرحاجلو از اخد مالیات از ویلاهای حاشیه زاینده رود برای اولین بار در تاریخ این شهرداری خبر داد و گفت:مجموعا 4 میلیارد تومان از 10 مجتمع حاشیه زاینده رود طلب داشتیم که 2/2 میلیارد مربوط به دهکده زاینده رود و مابقی متعلق به سایر دهکده ها بود که طی دو سال و با حمایت های سازمان بازرسی کل کشور وصول شد و از آن پس این عوارض به صورت در آمد پایدرا برای شهرداری در امده است.
شهردار چادگان از رشد اعتبارات این شهرداری از 890 میلیون تومان در سال 90 به 4 میلیارد و 600 میلیون تومان در سال 94 اشاره کرد و گفت پیش بینی میشود اعتبارات این شهرداری تا پایان سال به 6 میلیارد تومان برسد که 2 میلیارد و 500 میلیون آن صرف هزینه های جاری شهرداری و مابقی صرف امور عمرانی می شود
وی درباره حوزه عمرانی شهر افزود:در بحث نهضت اسفالت رتبه اول استان را نسبت به جمعیت شهری دارا هستیم ضمن انکه در بحث فضای سبز نیز 73000 متر مرتبع فضای سبز داریم که به ازای هر شهروند حدود 54 متر مربع به ازای هر فرد می شود.
امیرحاجلو از افزایش 2 برابری پارک های محلی به 11 پارک،افزایش سه برابری سرویس های بهداشتی به 80 چشمه،افزایش دوبرابری ماشین آلات شهرداری از 9 به 20 و احداث 26 کیلومتر جدول گذاری نیز خبرداد.
شهردار چادگان با اشاره به معضل ابیاری فضای سبز از اب شرب از اجرای 80 درصد تفکیک این پروژه خبرداد و خاطر نشان کرد امیدوارم با کمک فرمانداری و استانداری 100 درصد این مهم تحقق پیدا کند.
وی با اشاره به طرح تفصیلی شهر برای اولین بار آن را گامی مهم در جهت توسعه شهری چادگان دانست و خاطر نشان کرد با این طرح ساخت و ساز هر منطقه متناسب با ویژگی های فرهنگی و اجتماعی آن خواهد بود.
شهردار چادگان در پایان از ایجاد درآمد پایدار از طریق اخذ مجوز ساخت ویلا ها در دهکده عمران و پرژه ایجاد کارخانه اسفالت و کارخانه سنگ شکن برای شهرداری خبر داد.
گفتنی است در پایان مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار