مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

خبرنگاران می توانند در گسترش فرهنگ وقف و عمل به نیت واقف موثر باشند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: خبرنگاران می توانند در گسترش فرهنگ وقف و عمل به نیت واقف موثر باشند.

کد مطلب: ۵۲۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر حسینی در نشستی خبری افزود: خبرنگاران می توانند با وقف وقت خود برای ترویج و اطلاع رسانی از فرهنگ وقف تلش داشته باشند.
وی با برشمردن ویژگی های یک خبرنگار موفق ادامه داد: افراد برای تصمیم گیری و پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی باید از مسائل روز آگاهی کافی داشته باشند و وظیفه خطیر اطلاع رسانی بر عهده خبرنگاران است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با تشریح برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: برگزاری همایش استانی تکریم امامزادگان در شهرستان خمین، برگزاری ویژه برنامه هایی در 12 بقعه در سطح استان، تجلیل از 35 خیر، خادمو هیات امنا بقاع متبرکه بخشی از ویژه برنامه های دهه کرامت محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به میزبانی استان مرکزی از 206 ذریه پیامبراکرم(ص) بیان کرد: خدمت رسانی به امازادگان سعادت آخرت را نصیب افراد می کند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم نیز گفت: 2 هزار و 203 متسابق در رشته های معارف، حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، دعاخوانی، اذان و... شرکت داشتند که نفرات برتر به مرحله استانی راه پیدا کرده اند و 14 شهریور ماه سالجاری با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در خصوص برنامه های پیش روی این سازمان نیز اظهار داشت: اولویت اصلی ما تعامل سازنده با همه افراد جامعه است زیرا مردم سرمایه های اصلی اجتماع محسوب می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مرمت و بازسازی امامزاده هفتاد و دو تن ساروق را از دیگر اولویت های سازمان اوقاف دانست و بیان کرد: با تحقق این مهم این بقعه متبرکه می تواند جذب گردشگر نموده و منشا اشتغال زایی شود.
وی اضافه کرد: با تمام توان از حقوق موقوفات دفاع خواهیم کرد و در کنار آن اجازه نمی دهیم کوچکترین حقی از هیچ یک از افراد جامعه ضایع شود زیرا رسالت سازمان اوقاف امانت داری و دفاع از حقوق مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار