جشن پایان تحصیلی دانش آموزان متوسطه چاراویماق برگزار شد;

مدیر آموزش و پرورش چاراویماق: علم و دانش اساس بالندگی کشور است

مدیر آموزش و پرورش چاراویماق در مراسم جشن پایان تحصیلی آموزشگاه فاطمیه این شهرستان، گفت: علم و دانش، کلید و اساس بالندگی و توسعه کشور است.

کد مطلب: ۵۲۳۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، مراسم جشن پایان تحصیلی دانش آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی آموزشگاه فاطمیه شهر قره آغاج با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون آموزشی و کارشناسان اداری، اولیاء و دانش آموختگان پایه های دوم و سوم متوسطه و پیش دانشگاهی برگزار شد.
صمد علیزاده در این مراسم گفت: کسب علم و دانش یکی از اصلی ترین زمینه های موفقیت در جامعه می باشد که بدون وجود آن بسترهای لازم برای رسیدن به خودکفایی فراهم نمی گردد چون علم و دانش، کلید و اساس بالندگی و توسعه کشور است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه خاطر نشان کرد: با موفقیت گذراندن این دوره از تحصیل نویدبخش رسیدن و گام نهادن به مرحله دیگری از تحصیل و زندگی می باشد که تأثیر بسیاری در نحوه و سبک زندگی پیش رو دارد که در گرو انتخاب هوشمندانه مسیر زندگی بوسیله انتخاب صحیح رشته تحصیلی بر اساس توان، استعداد، علاقه و نیاز جامعه می باشد.
علیزاده با بیان اینکه دانش آموختگان امروز و فردا می بایست برای پیشرفت شهر و کشور خود با آگاهی کامل تلاش کنند، گفت: بشریت امروز و زیست اجتماعی ما برای زندگی بهتر به ارتقاء جایگاه آگاهی نیاز دارد و مسیر تأمین این هدف والا از بستر آموزش در مدرسه و دانشگاه می گذرد
مدیر آموزش و پرورش،گفت: انتظار همه معلمان و خادمان شما در آموزش و پرورش و بویژه اولیاء شما همواره این می باشد که شما عزیزان در مراحل بعدی خصوصاً تحصیل در دانشگاه سفیران فرهنگی خوبی برای شهرستان باشید ودر راستای پیشرفت و تعالی کشور و بویژه شهرستان چاراویماق گام های بزرگی بردارید و دِین خود را کشور و جامعه خویش ادا نمایید
در پایان مراسم از دانش آموختگان ممتاز رشته های مختلف مقاطع متوسطه و پیش دانشگاهی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار