فرماندار قرچک:

توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند

فرماندار شهرستان قرچک درجلسه فرمانداری گفت: توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند.

کد مطلب: ۵۲۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در جلسه بررسی مشکلات ورزشی که با حضور رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان قرچک برگزار شد، گفت: اداره ورزش و جوانان باید در جهت برنامه ریزی هر دو حوزه ورزش و جوانان اهتمام داشته باشد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اداره با دو گروه مؤثر در جامعه یعنی ورزشکاران وجوانان سر وکار دارند باید از پرداختن به موارد حاشیه ای پرهیز کنند و به اصل موضوع و ساماندهی این دو حوزه بپردازند .

فرماندار قرچک افزود: آنچه باید مد نظر باشد توجه به ورزش های همگانی در کنار ورزش های قهرمانی است و بی شک توجه به ورزش های همگانی سلامت جامعه را تضمین می کند .

رییس شورای عالی ورزش شهرستان قرچک اظهار کرد: طرح استعدادیابی از موارد مهمی است که اداره ورزش و جوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش باید پیگیر آن باشند .

مرسلپور عنوان کرد: با برنامه های خوبی که اداره ورزش و جوانان داشته شاهد رشد ورزش در بخش بانوان بوده ایم، ولی این موضوع باید همچنان افزایش یابد .

در ادامه جلسه نیز رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: باید از مسئولین دولت تدبیر و امید تقدیر کرد به جهت انتخاب فرمانداری که همواره دغدغه ورزش داشته و ما را در جهت رفع مشکلات ورزش شهرستان قرچک یاری نموده است و هدف ما نیز در اداره ورزش و جوانان ارتقاء ورزش شهرستان و پرداختن به امور جوانان بوده و از هر کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد .

محسن خادمی تصریح کرد: توجه به امر ورزش در دولت تدبیر و امید باعث شده تا شاهد قهرمانی های متعدد در سطح کشور باشیم که در این میان شهرستان قرچک نیز سهم قابل توجهی داشته است .

/خبرنگار:مائده اسلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار