در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اسلامشهر:

برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی با موضوع نمازقرآن و عترت

همزمان بابرگزاری مسابقه بزرگ نماز،قرآن وعترت فرزندان اساتید وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر جشن تکلیف خود را برگزار کردند.

کد مطلب: ۵۲۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر،این مراسم ، به همت دفتر فرهنگ اسلامی وبا همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سه بخش شامل، مسابقه نقاشی در مجتمع رفاهی، جشن تکلیف در سالن اجتماعات و نیز آموزش و برپایی نماز جماعت باحضور 200 نفر از فرزندان كاركنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو درحاشیه این مراسم ، هدف از برگزاری این مراسم را تشویق کودکان و نوجوانان در اجرای احکام الهی و اعتلای فرهنگ نماز دانست و بر مسئولیت خطیر والدین در بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی در این راستا تاکید نمود.

شایان ذکر است ،این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط رضا مدبر قاری خردسال و ممتاز کشوری آغاز و با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همچون مسابقات مفرح و بانشاط توسط گروه بین المللی "گلهای بهشتی" همراه بودو درانتهابا اقامه دو رکعت نماز شکر به امامت حجت الاسلام رضا مرادی خلیفه لو خاتمه یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار