معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

حضور 670 معلم تربیت بدنی کشور در هفتمین دوره آموزشی مربیان

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از حضور 670 مربی و داور تربیت بدنی سراسر کشور در هفتمین دوره آموزشی مربیان در رامسر خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

کیومرث هاشمی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا و با اشاره به برگزاری مرحله هفتم آموزش معلمان، مربیان و داوران تربیت بدنی مدارس سراسر کشور، اظهار کرد: دوره آموزش معلمان زن و مرد سراسر کشور از 16 شهریورماه لغایت 29 شهریورماه در شهر رامسر برگزار می شود.
وی افزود: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و انجام ماموریت های تعیین شده برای معاونت تربیت بدنی و سلامت و همچنین ارتقا سطح علمی در قسمت تربیت بدنی، دوره های آموزشی متعددی تاکنون برگزار شده است.
هاشمی با اشاره به اینکه در مرحله هفتم آموزش مربیان و داوران تربیت بدنی دوره های مختلفی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی مربیگری، ارائه طرح های توجیهی و برگزاری کارگاه آموزشی از برنامه های هفتمین مرحله آموزش معلمان تربیت بدنی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دوره آموزش مربیگری معلمان تربیت بدنی مدارس کشور، تصریح کرد: دوره مربیگری در رشته های ژیمناستیک درجه 3، تیراندازی درجه 3 و اسکواش درجه 3 ویژه معلمان زن و مرد برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: یک دوره آموزشی هم ویژه آقایان در رشته ورزشی کشتی و در درجه 2 مربیگری برگزار خواهد شد.
هاشمی همچنین از تهیه کتاب راهنمای معلم تربیت بدنی پایه ششم دبستان توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد و گفت: ارائه طرح توجیهی همزمان با تهیه کتاب راهنمای معلم برای مربیان تربیت بدنی ششم ابتدایی نیز برگزار می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که چه تعدادی از معلمان و داوران در هفتمین دوره آموزشی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش شرکت دارند؟ عنوان کرد: در مجموع 670 نفر از سراسر کشور که شامل 300 مربی خانم و 370 مربی مرد هستند در این دوره حضور خواهند داشت.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این دوره آموزشی که شامل برگزاری کارگاه نیز خواهد بود، از تاریخ 16 شهریورماه لغایت 22 شهریورماه برای مربیان خانم و از 22 شهریورماه لغایت 29 شهریورماه برای مربیان مرد برگزار خواهد شد.
وی در پایان برگزاری این دوره آموزشی را با همکاری فدراسیون های مختلف ورزشی عنوان و از صدور کارت بین المللی برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خبر داد.
به گزارش پانا، از سال تحصیلی جدید رشته ورزشی تنیس روی میز در پایه پنجم دبستان و رشته ورزشی دومیدانی در پایه ششم دبستان در مدارس اجرایی خواهد شد که در این راستا دوره های آموزشی مختلفی تاکنون برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار