تقدیر از فعالان قرآنی شركت گاز استان زنجان

شورای فرهنگی شركت گاز استان زنجان همه ساله با هدف ترویج فرهنگ قرآنی كلاسهای قرآنی و مسابقات قرآنی را در سطح استان بین كاركنان، فرزندان و همسران برگزاری می كند. در واقع فعالیت های قرآنی شركت از سال 82 شروع شده كه از سال 89 با انسجام، هدفمند و برنامه ریزی شده به قرآن و مسائل قرآنی پرداخته است.

کد مطلب: ۵۱۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی" در آیین تجلیل از خادمان افتخاری و فعالان قرآنی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: عمر انسان فرصتی برای بندگی و خدمت به جامعه است و اندوخته‌های دانشمندان مخصوص خودشان نیست و به عنوان سرمایه ملی باید مورد استفاده عموم قرار گیرد .

امام جمعه زنجان گفت: در طول سال‌های فعالیت این مجموعه قرآنی برکات بسیاری در حوزه قرآن برای زنجان حاصل شده است كه طبق گزارش اعلام شده 17 شعبه از این مجموعه قرآنی در زنجان فعال است، اما ایجاد چهار مجموعه قرآنی دیگر همچون دارالقرآن کریم در نقاط مختلف زنجان امری لازم و ضروری است .

خاطرنشان کرد: در استان زنجان ظرفیت برای ساخت دارالقرآن‌های دیگر نیز وجود دارد و از روستاها كه دارای پتانسیل بالایی دارند نباید غافل شد .

حجت الاسلام علی خاتمی در پایان عنوان كرد: در استان دارالقرآن الکریم زنجان به عنوان بزرگ‌ترین موسسه قرآنی اقدامات در خور توجهی در طول سال انجام می‌دهد که تربیت حافظان و قاریان قرآنی نمونه‌هایی از آن است .

سید سعید عسگریان مدیر عامل و رئیس شورای فرهنگی نیز گفت:هدف از اجرای مسابقات و برنامه های قرآنی را ترویج فرهنگ و روح قرآن در جامعه است و دغدغه شورای فرهنگی همواره این است كه مسابقات قرآنی و جهت گیری ما بیشتر به سمت مفاهیم و محتوا باشد .

وی با تاكید بر اینكه خوشبختانه گام های بسیار موثری در زمینه قرآنی و نهج البلاغه طی سالهای گذشته در این شركت برداشته شده است افزود: علاوه بر مسابقات قرآنی آموزش همواره مورد توجه جدی شركت بود و جایگاه خاصی در فرایند اجرای مسابقات دارد و در همین راستا حمایت های لازم صورت می گیرد .

وی در ادامه با بیان اینكه، آموزش پشتوانه محكم برنامه های قرآنی شركت است عنوان كرد: برای اجرای برنامه های آموزش قرآن جلسات متعددی با سازمان دارالقرآن الكریم تشكیل شده است و با جدیت موضوع آموزش های حضوری و غیر حضوری و استفاده از فضای مجازی علاوه بر آموزش های سنتی پیگیری می شود .

در پایان جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از سید سعید عسگریان رئیس شورای فرهنگی، نادر رابطی دبیر شورای فرهنگی و امامعلی یوسفی راد فعال قرآنی شركت گاز استان زنجان تقدیر كرد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار