بهشهر میزبان رقابت های کشتی کارگری قهرمانی مازندران

رئیس هیئت کشتی بهشهر گفت: رقابت‌های کشتی کارگری قهرمانی مازندران با حضور کشتی گیران شهرهای مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۵۱۸۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، شهرام جعفری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات روز پنجشنبه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می‌شود و با حمایت و کمک مسوولان شهرستانی و استانی، مقدامت برگزاری هر چه مطلوب و بدون نقص آن فراهم است.

وی بیان کرد: همه کسانی که دارای دفترچه تأمین اجتماعی هستند می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و به همین دلیل، کیفیت فنی این مسابقات بسیار بیشتر از حد انتظار است.

رئیس هیئت کشتی بهشهر افزود: تمرینات تیم بهشهر برای حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها از یک ماه قبل آغاز شده و تلاش می‌کنیم با فرستادن کشتی گیرانی آماده، بیشترین عنوان قهرمانی را برای کشتی بهشهر کسب کنیم.

جعفری ادامه داد: کشتی بهشهر در سال‌های اخیر و به واسطه برگزاری منظم و با کیفیت رقابت‌های کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد، از رشد مطلوبی برخوردار بوده که نشانه آن، حضور پرتعداد کشتی گیران بهشهر در اردوی تیم ملی رده‌های سنی گوناگون است.

وی به برنامه‌ریزی این هیئت برای راه‌اندازی کشتی فرنگی و ساحلی اشاره کرد و گفت: مقدمات آغاز تمرینات این کشتی‌ها فراهم شده و در آینده نزدیک، شاهد راه‌اندازی این بخش‌ها خواهیم بود.

رئیس هیئت کشتی بهشهر بیان کرد: چند ماه قبل و برای نخستین‌بار، تمرین کشتی آلیش بانوان بهشهری آغاز شد که استقبال فراوان بانوان بهشهری، ما را به توسعه هر چه بیشتر این رشته در باشگاه‌های شهرستان مصمم تر کرد.

جعفری افزود: بانوان کشتی آلیش بهشهر هفته گذشته در رقابت‌های قهرمانی استان، حضوری دلگرم کننده داشته و با کسب 3 عنوان، نخستین مدال‌های تاریخ این رشته برای بهشهر را به ارمغان آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار