چشم انداز روشنی در رفع موانع تولید و رونق صنعت گیلان داریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: چشم انداز روشنی در رفع موانع تولید و رونق صنعت استان پیش رو داریم.

کد مطلب: ۵۱۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ، علی منتظری در سی و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان، با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان در حمایت از تولید داخل و صدور بخشنامه به سازمان ها و نهادهای دولتی بر الزام تهیه اقلام مورد نیازشان از تولیدات داخلی استان افزود: با همت مسئولان استان و در رأس آن استاندار گیلان، در راستای رفع موانع تولید و رونق بخشی به تولید و صنعت، چشم انداز روشنی در انتظار گیلان است.
وی از آغاز شروع پرداخت تسهیلات بانکی در قالب مصوبات کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط خبر داد و گفت: تاکنون 270واحد صنعتی متقاضی، برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.
دبیر کارگروه اجرای قانون رفع موانع تولید گیلان با اشاره به تخصیص چهار هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به صنایع کوچک و متوسط استان، از ثبت یک هزار و 355 مورد تقاضای اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب خبر داد و خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد کارگروه رفع موانع تولید و ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط طی روزهای آینده به معاون اول رئیس جمهوری ارائه خواهد شد.
سی و ششمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان با حضور اصغریان نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید در رشت برگزار و مشکلات تولیدی 14 واحد صنعتی و معدنی در حوزه های مختلف بررسی و مصوبات لازم برای حل آنها صادر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار